Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@12:28:39 GMT

تلویزیون‌های هوش مصنوعی دار ال‌جی می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۰۰۵۸

تلویزیون‌های هوش مصنوعی دار ال‌جی می‌آیند

فناوری اطلاعات > سخت افزار - از ماه آینده تلویزیون سیگنیچر موسوم به W8 مجهز به هوش مصنوعی به قیمت 15000 دلار راهی بازار می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، سری 2018 از نوع اولد و همچنین سوپر یو‌اچ‌دی به فناوری ThinQ AI مجهز شده‌اند.{لینک}

از طریق این فناوری انواع محصولات و لوازم خانگی و دیجیتال، مبتنی بر «یادگیری عمیق»/ Deep Learning (زیرشاخه یادگیری ماشین و مجموعه‌ای از الگوریتم که تلاش می‌کند تا مفاهیم انتراعی سطح بالا در دادگان را مدل‌سازی کند) شده و با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و قابل دسترس‌تر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول اولد سیگنیچر دبلیو 8 در دو سایز 65 و 77 اینچی تعریف شده و به ترتیب به قیمت 7 هزار و 15 هزار دلار راهی بازار می‌شود.

سری C8 در سه سایز 55، 65 و 77 اینچی و به قیمت 2500، 3500 و 9000 دلار عرضه می‌شود.

سری E8 نیز از نوع اولد و مجهز به  ThinQ AI در دو سایز 55 و 65 اینچی و به قیمت 3500 و 4500 دلار محاسبه شده و عرضه خواهد شد. قیمت و زمان عرضه سری B8 مشخص نیست.

اما در مورد مدل‌های یو‌اچ‌دی و مجهز به ThinQ AI باید گفت تلویزیون SK9500 در سایز 65 اینچی 2700 دلار، SK9000 نیز در دو سایز 55 و 65 اینچ به قیمت 1600 و 2200 دلار تعریف شده‌اند. همچنین SK8000 در سایز 49، 55، 65 و 75 اینچی با قیمت پایه 1000 تا 2700 دلار تعریف شده‌اند.

 

5656

 

کلید واژه‌ها : ال جی - تلویزیون هوشمند - تلویزیون اینترنتی - تلویزیون دیجیتال - هوش مصنوعی - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند این شرکت جزییاتی درباره محصولش منتشر نکرده اما اخبار و شایعات حاکی از ارتقای قابل توجه آی پد جدید نسبت به نسخه های قبل از جمله استفاده از نمایشگر او ال ای دی، قابلیت پشتیبانی از شارژ MagSafe و ارتقای عملکرد با تراشه M۳ بوده است.

در این میان مارک گرومن خبرنگار نشریه بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده اپل در آی پد پروهای جدید به جای تراشه M۳ ازM۴ استفاده کند. اگر این امر حقیقت داشته باشد، آی پد پرو جدید نخستین دستگاه اپل با سری جدید تراشهM این شرکت است. به گفته گرومن هایلایت M۴ موتور عصبی ارتقایافته آن است که عملکرد فعالیت های هوش مصنوعی را ارتقا می دهد.

در واقع اپل احتمالا سری جدید تبلت هایش را به عنوان نخستین دستگاه های مجهز به هوش مصنوعی واقعی خود ارائه کند. اما جزییات SoC آن هنوز مشخص نیست.

پیش بینی می شود طراحی کلی آی پد پرو جدید مشابه نمونه های فعلی و در ۲ اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ باشد اما بزرگترین ارتقا احتمالا استفاده از نمایشگر او ال ای دی در دستگاه ها است.

علاوه بر آن گرومن فاش کرده اپل پنسل(قلم اپل) نیز در این رویداد رونمایی می شود که برای نخستین بار قابلیت بازخورد لمسی را دارد. البته جزییات در این باره محدود است.

کد خبر 6091890 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • مصیبت جدید مستاجران
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود