Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ دولت سنگاپور روز پنجشنبه در گزارشي اعلام کرد علت برخورد مرگبار يک فروند ناوشکن نيروي دريايي آمريکا با يک نفتکش که در سال 2017 نزديک سواحل اين کشور رخ داد، "گردش ناگهاني" اين ناوشکن آمريکايي بود.
بر اساس گزارش دولت سنگاپور، ناوشکن آمريکايي «يو اس اس جان اس مک کين» در پي گردش و تغيير جهت ناگهاني، مسير اين نفتکش را قطع کرد و باعث رخ دادن اين برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري رويترز از سنگاپور، در گزارش دولت سنگاپور در اين باره آمده است: "برخورد ميان ناوشکن «يو اس اس جان اس مک کين» و نفتکش «آلنيک ام سي» که هنگام عبور آنها از تنگه سنگاپور رخ داد، به علت گردش ناگهاني ناوشکن به سمت بندر بود که باعث شد اين شناور، مستقيما در مسير نفتکش قرار بگيرد."
در اين حادثه که در تاريخ بيست و يکم ماه اوت سال گذشته رخ داد، 10 ملوان جان باختند. وقوع اين حادثه باعث شد در خصوص آموزش نيروي دريايي آمريکا پرسش هايي مطرح شود، و شماري از مقامات اين نيرو از سمت هاي خود برکنار شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

کد خبر 847104 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود