Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نایب رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به بزرگنمایی در فضای مجازی و برخی رسانه ها در اعلام نرخ چغاله بادام تاکید کرد: با در نظر گرفتن میزان کیفیت چغاله بادام ، آخرین نرخ آن بین 100 تا 120هزار و حتی 50هزار تومان نیز موجود بوده است.

اسداله‌ کارگر با اشاره به میوه‌های نوبرانه گفت: نرخ‌هایی با عدد 200هزار تومان نمی تواند در مبدا قیمت‌گذاری شود و بوسیله خرده‌فروش‌ها انجام می شود؛ چغاله بادام به صورت یک سیر یک سیر به فروش می‌رسد و همچون امروز اگر با نرخ 120هزار تومان شروع شود، به سرعت به نرخ 50 هزار تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فروش میوه‌های نوبرانه بیان داشت: میوه‌ نوبرانه اسمش با خودش همراه است یعنی نوبر است، انبار یا ذخیره و حتی تنظیم بازاری برای آن صورت نگرفته است و در ابتدا به عنوان مثال 500 کیلو نوبری در کشور پخش می‌شود و با توجه به عرضه و تقاضا و در صورت کمبود قیمت آن بالا می‌رود اما دوامی نداشته و با توزیع بار در سطح کشور قیمت آن نیز به سرعت افت می‌کند.

نایب رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به بزرگنمایی در فضای مجازی و برخی رسانه ها در اعلام نرخ چغاله بادام تاکید کرد: با در نظر گرفتن میزان کیفیت چغاله بادام ، آخرین نرخ آن بین 100 تا 120هزار و حتی 50 هزار تومان نیز موجود بوده است.

نایب رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمتگذاری میوه‌های نوبرانه را در مبدا بدون تعیین نرخ دانست و گفت: قیمت میوه های نوبرانه در مبدا بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود وعرضه آن در میادین و میوه فروشی‌ها بر اساس فاکتور خرید میوه از مبدا است و فروشنده می‌تواند با اضافه کردن 35 درصد به فاکتور خرید محصول را به مصرف کننده بفروشد.

با اشاره به فعالیت میوه فروش‌های سیار و وانتی‌ها در سطح شهر، خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری مانع عرضه میوه از سوی این افراد نمی‌شود و پیگیری‌های اتحادیه برای ایجاد مانع برای فعالیت وانتی‌ها تا به امروز نتیجه‌بخش نبوده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار