Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:27:51 GMT

برپایی 10 پایگاه جشن نیکوکاری در بهشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۰۸۲۵

برپایی 10 پایگاه جشن نیکوکاری در بهشهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر گفت: جشن نیکوکاری در 10 پایگاه شهری و روستایی این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ابراهیم اسدی در گفت‌وگوبا خبرنگار بهشهر بیدار، اظهار کرد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری به مدت سه روز باهدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی در جامعه و کمک به قشرهای نیازمند، هدایای نقدی و غیر نقدی مردم را در سطح شهرستان جمع‌آوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: جشن نمادین نیکوکاری در مدرسه شاهد پسرانه با حضور امام‌ جمعه و مسئولان شهرستانی جهت ترویج فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر یادآور شد: امسال کمک‌های مردمی از طریق دو پایگاه مستقر در شهرستان و دفتر امداد، چهار مرکز نیکوکاری در رستمکلا، قائم پایین، فراش‌محله و سنگ زغال، دو پایگاه در خلیل شهر و پایگاه‌های مستقر دهستان میانکاله و مدارس، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی همشهریان هستند.

این مسئول افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم و خیران از طریق پایگاه‌های امداد، مراکز نیکوکاری، مدارس و خیران محلی 6 میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کردند.

اسدی خاطرنشان کرد: ۵۵۷ دانش‌آموز و ۱۱۹ دانشجو از خدمات نهاد امداد در شهرستان بهشهر بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به کمک‌های امداد به افراد ناتوان و زمین‌گیر گفت: ۸۰ خانواده زمین‌گیر و صعب‌العلاج و ۲۰۸ یتیم هم در طول سال از خدمات امداد برخوردار می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر بیان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 924 خانوار بهشهری از خدمات مختلف امداد در طول سال بهره‌مند هستند.

اسدی، با تأکید بر حضور مردم و خیران در پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری در آستانه سال نو برای کمک به نیازمندان گفت: امیدواریم با حضور مردم فهیم و نوع‌دوست در این ایام پایانی سال، بتوانیم دل کودکان و خانواده‌های نیازمند را شاد کنیم.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ تیم عملیاتی این جمعیت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی‌دراز را پوشش خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر عملیات غرورآفرین بازی‌دراز و بزرگداشت هفته جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: ۱۲۰ تیم از جمله ۵۰۰ نفر از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: پوشش امداد هوایی، اسکان زائران، ارائه آموزش‌های خودآگاهی، کمک‌های اولیه و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در روز نوزدهم و بیستم اردیبهشت در راستای مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته هلال‌احمر، تصریح کرد: شش پروژه از جمله پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های جوانرود، پاوه، دره شهدای ثلاث باباجانی، خسروی و ساختمان مرکز امداد ثلاث باباجانی و مرکز فیزیوتراپی شهر کنگاور نیز روز شنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: ۱۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و هفت پایگاه سیار در سطح استان داریم.

کد خبر 751480

دیگر خبرها

  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان