Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:50:52 GMT

طرح ورزش صبحگاهی از امروز در سه منطقه تبریز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۰۹۹۸

طرح ورزش صبحگاهی از امروز در سه منطقه تبریز آغاز شد

مدیر توسعه ورزش‌همگانی‌سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: طرح ورزش صبحگاهی از امروز به صورت پایلوت در سه منطقه تبریز آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز،حامد جعفری در جلسه هماهنگی ورزش صبحگاهی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: سازمان ورزش در نظر دارد ضمن تهیه ملزومات مربوط به انجام ورزش صبحگاهی در مناطق مختلف شهر، این کار را از امروز آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح به صورت پایلوت از ساعت 7:30 صبح امروز و با حضور مربیان مجرب سازمان ورزش در سه منطقه 3 ، 4 و 6 آغاز شد که این مناطق شامل 10 نقطه مختلف است و قرار است هر روز اجرا شود.

جعفری عنوان کرد: هدفگذاری دکتر رحیمی مدیرعامل محترم سازمان ورزش شهرداری تبریز این است که این طرح بصورت پلکانی در سایر مناطق نیز انجام شود و تعداد نقاط فعال به 50 نقطه در سطح شهر برسد.

گفتنی است؛ در این جلسه عبدی قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز، عظیمی سرپرست ورزش بانوان سازمان و مدیران ورزش سه منطقه مذکور حضور داشتند.

همچنین با حضور مدیران ورزش مناطق شهرداری، جلسه دانش افزایی مربیان ورزش مناطق با ارائه آخرین روش های انجام حرکات ورزش صبحگاهی توسط حامد جعفری مدیر توسعه ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد

ایوب کرد تمینی بیان کرد: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم‌پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.
 
وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم‌پاشی توسط سه تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و‌ درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا‌ بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم