Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با حضور وزیر راه و شهرسازی در اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان، از خدمات ارزنده پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در درج اخبار، گزارش ها و تحلیل های حوزه مسکن و شهرسازی و تمامی شقوق حمل و نقل تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان با معرفی دو رسانه برتر در حوزه راه و شهرسازی و با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن و شهرسازی، اعضای شورای شهر تهران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به کار خود در سالن اجلاس سران خاتمه داد.

در این مراسم، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به عنوان رسانه برتر شایسته تقدیر شناخته شد و از مدیر مجموعه محمد ملاحسینی تقدیر به عمل آمد. همچنین پایگاه خبری کن نیوز به عنوان رسانه برتر معرفی و تقدیر شد.

گفتنی است، دومین همایش جایزه دادمان با معرفی چهره های ماندگار حوزه های مسکن و شهرسازی و همچنین راه و ترابری با هدف ارتقابخشیدن به آثار ارایه شده و عملکرد مجموعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی و همچنین رضایتمندی مردم با همت خانواده شهید رحمان دادمان و حمایت وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.  

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند