Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:30:23 GMT

وکیل از موکل خود با صداقت و به حق دفاع کند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۱۵۴۹

وکیل از موکل خود با صداقت و به حق دفاع کند

به گزارش خبرنگار ایرنا آنه محمد شاه نظری روز پنجشنبه در دوازدهمین دوره تحلیف 45 کارآموخته وکالت و جشن شصت و پنجمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری گلستان در گرگان اظهار کرد: وکلای جوان همواره استقلال خود را حفظ کنند.
به گفته وی؛ وکیل باید بدون واهمه و شجاعانه و بدور از دخالت دیگران به دفاع از حق موکل خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم محمدجواد فتحی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی می کند.
پیش از این اعلام شده بود که دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی در این آئین شرکت می کند که به دلیل لغو پرواز تهران - گرگان؛ حضور نیافته است.
500وکیل پایه یک در استان گلستان فعالیت دارند.
3014/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محمدعلی موسی‌ پور، مدیرکل بندر امیرآباد به همراه معاونان خود در سفر به گلستان، از کانال آشوراده، ایستگاه رادیویی دریایی  unmanned بندرترکمن و ساختمان اداری بنادر گلستان در گرگان بازدید کردند و سپس با سیدمحسن طیرانی، سرپرست و‌مسئولان بنادر گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست ضمن بررسی روند همکاری بین دو بندر همجوار شمالی کشور، مشکلات و نقاط ضعف و قوت مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و راهکارهای لازم برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی ارائه شد.

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان در این نشست اظهار داشت : لایروبی کانال آشوراده و تبادل آب بین دریا و خلیج موجب شده تا شناورهای سبک به راحتی در خلیج گرگان تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش ۲۰ سانتی‌متری ارتفاع سطح آب خلیج گرگان باعث کاهش شوری آب و مهاجرت پرندگان به خلیج گرگان شده است، ادامه داد: لایروبی کانال آشوراده حدود ۴۰۰ متر به پهنای سواحل اضافه کرده است.

سیدمحسن طیرانی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین جذب مسافر در سفرهای دریایی از مسیر اسکله بندرترکمن به جزیره آشوراده انجام شد، افزود: در این ایام حدود ۴۱ هزار و ۴۹۰ نفر مسافر و گردشگر تردد داشته‌اند که نیاز به علائم کمک ناوبری جهت ایمن سازی آبراه بوده  و با هماهنگی بعمل آمده واحد دریایی بنادر گلستان با واحد دریایی بندر امیرآباد فراهم شده و به زودی در مسیر تردد شناورها قرار خواهد گرفت.

به گفته سرپرست بنادر گلستان، یکی از اتفاقات مهمی که در نوروز ۱۴۰۳ محقق شد، قرار دادن شناور جستجو و نجات دریایی توسط واحد دریایی بندر امیرآباد برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز بود که در تامین امنیت ترددهای دریایی بسیار مثمر ثمر بود.

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد