Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روابط عمومی فدراسیون کشتی متنی را به نقل از قهرمانان این رشته ورزشی منتشر کرده است که در آن حامیان رسول خادم خواهان این شدند ، مسئله با درایت رهبری انقلاب به شورای عالی امنیت ملی ارجاع شود.

 

در متن این نامه آمده است:

 

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامتی برای حضرتعالی و سربلندی ایران عزیز در تمامی عرصه ها، به استحضار  می‏ رساند، کشتی و ورزش، از معدود عرصه هایی است که با کمترین هزینه، پرچم پرافتخار کشورمان را برفراز تمامی پرچم های ملل دنیا قرار می دهد و همه جهانیان  بهنگام نواختن سرودملی مان می ایستند و ادای احترام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز با قدرت گرفتن مناسبات سیاسی رژیم صهیونیستی در "کمیته بین المللی المپیک"، کشتی  و ورزش کشور با مسئله محرومیتهای سنگین و تعلیق رشته های ورزشی،  بسیار متفاوت از شرایط قبل مواجه می باشد. دغدغه مهمی که رفع نشدن آن، هر لحظه ممکن است منجر به تعلیق کشتی و ورزش کشور شود.

 

این بدان معنا نیست که ما می‌خواهیم در مورد رسمیت یا عدم رسمیت رژیم صهیونیستی صحبتی داشته باشیم هرگز و بطور قطع مرجع تصمیم گیری در این باره نهادهای دیگری هستند.

 

اما  تمامی کشتی گیران و ورزشکاران ملی خواستار  آن هستند، که باتوجه به شرایط جدیدی که در فضای مدیریتی ورزش در دنیا شکل گرفته و خطر محرومیت های پیاپی،  که قهرمانان و مربیان ملی ما را تهدید می کند، و صدالبته مطمئن هستیم این وضعیت به هیچ وجه مد نظر حضرتعالی نیز نمی باشد، دستور فرمایید شورای عالی امنیت ملی، با ابلاغ این موضوع مهم،  به دستگاه دیپلماسی کشور و تشکیل تیمهای دیپلماسی،  با ورود به "کمیته بین المللی المپیک"،  جلودار حمایت از عرصه افتخارافرینی برای کشور عزیزمان ایران و قهرمانان ملی اش باشند.

 

 در واقع لازم است این مراجع، تمام  تلاش خود را به کار بندند تا موضوع محرومیت ورزشکار، مربی، کشتی و ورزش کشور را، در صورت عدم مبارزه با کشتی گیران و ورزشکاران عاریتی رژیم صهیونیستی،  از طریق مذاکره و تعاملات مستقیم و غیرمستقیم و سایر ابزارهای دیپلماتیک با "کمیته بین المللی المپیک" و نیز رایزنی با سایر کشورهای اسلامی و دارای مواضع مشترک در جهان برطرف نمایند، تا ضمن حفظ سیاست های نظام سیاسی و اعتقادی کشور، موضوع اعمال محرومیت ها که بعنوان ابزاری جهت تخریب مسیر کسب افتخار قهرمانان ملی کشور،  اسباب سوء استفاده قدرتهای سیاسی حاکم بر "کمیته بین المللی المپیک" گردیده  است، متوقف شود.

 

رهبر گرانقدر، تمامی سازمانهای  مسوول در این میدان ما را تنها گذاشته اند. البته سالهاست ما را تنها گذاشته اند. اما الان شرایط مانند قبل نیست. پیش از این در صورت عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، کسب نتیجه در همان مسابقه را از دست می دادیم، اما اکنون صحبت از چند سال محرومیت و حتی محرومیت مادام العمر است. آنهم نه فقط ورزشکار، بلکه مربی و رشته ورزشی وی هم محروم می شوند...

 

ما مردانه جنگیم، اما هیچکدام از سازمانهای مسوول نمی خواهند در شرایط بغرنج و پیچیده امروز، در حمایت از کشتی گیران و ورزشکاران ملی پوش در کنار ما  بایستند.

 

دستور اقدام عاجل از سوی حضرتعالی  در این زمینه ، به شورای عالی امنیت ملی،  موجب آرامش خاطر ما فرزندان و سربازان ایران زمین است.

 

توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر

وزیر ورزش درباره ساماندهی هواداران زن در استادیوم‌های فوتبال به رییس فدراسیون فوتبال هشدار جدی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با ارسال دستور کتبی به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر