Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی از سفارت ایران در امارات به شدت گله مند است.

طرفداری- حسن زمانی، عضو هیئت مدیره استقلال از داور بازی استقلال و العین انتقاد کرد و بازی مقابل تیم‌های عربی را خلاف میل این مجموعه دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن زمانی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره اینکه گفته می‌شود همراه مدیران ایران در ایتالیا حضور داشته است، گفت:

خیر، من همراه استقلال در امارات بودم و ایتالیا نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد داوری بحث برانگیز دیدار استقلال مقابل العین امارت در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

اگر غیرت شیربچه های ایرانی استقلال نبود، حتی نتیجه سال قبل هم برای داور کافی نبود و استقلال را 8 بر یک بازنده می‌کرد! واقعا برای فوتبال آسیا جای تأسف دارد که چنین داورانی که آلوده به مسائل غیرفوتبالی هستند، قضاوت می‌کنند. ما اجازه نمی‌دهیم هر کسی از جایش بلند شد،‌ هر طور دلش خواست رفتار کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اراده‌ای برای پیگیری شکایت از داور مالزیایی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد:

اگر بخواهیم، می‌توانیم این کار را بکنیم. ما یک طرف قضیه هستیم، فدراسیون طرف دیگر. نباید اجازه دهیم کشورهایی چون امارات و مالزی برای کشور بزرگ ایران تعیین تکلیف کنند.

زمانی در خصوص اینکه ظاهرا فدراسیون فوتبال نقشی برای اعمال نفوذ در AFC نداشته است، گفت:

ما حتی حاضر بودیم بازی نکنیم، اما زیر بار زور حرکت زشت عرب‌ها نرویم، اما فدراسیون با توجه به صحبت‌هایی که داشتند و تعهداتی که داده بودند برخلاف میل باطنی ما کاری کردند که راضی به انجام آن نبودیم.

وی در مورد اینکه تقابل او و علیرضا منصوریان ادامه دارد و در اظهارنظری گفته که در امارات از او تشکر کرده‌اند که منصوریان از استقلال رفته است، گفت:

این مسائل حاشیه است، منصوریان را دوست داریم و او سرمایه استقلال است. او خیلی زود به استقلال آمد، اما چند سال دیگر با تجربه و توان بالا به استقلال برمی‌گردد.

عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با واکنش وینفرد شفر به داور بازی با العین تصریح کرد:

حرف‌ شفر با داور بالاتر از خیلی از مسائل بود و گفت که ما دیدیم چه بر سر ما آوردید، اما گله‌‌ای نداریم، چون مأموریتت را انجام دادی.

زمانی ادامه داد:

ما در امارات به اعضای تیم پاداش دادیم و به تک تک بازیکنان هم خسته نباشید می‌گوییم. الان استقلال یک تیم همدل و همراه شده و افتخاری برای هواداران ایران شده است.

وی در خصوص دستگیری سه لیدر استقلال در امارات عنوان کرد:

پلیس امارات گفته بود حق ندارید تشویق کنید، بوق بزنید، پس اینها به چه دلیل آمده‌اند؟ یک برچسب روی دهان‌شان می‌زدند و تمام. موضوع لیدرها حل شد، اما خیلی بد است چنین برنامه‌هایی بوجود بیاید. درست کسی که برای حمایت از تیمش می‌آید، کوچک‌ترین کاری نکند.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد:

از وزارت امور خارجه گلایه دارم. به عنوان یک تیم ایرانی انتظار داشتیم سفارت ایران از بدو ورود تا لحظه خروج تدارک‌های لازم را ببیند، مانند همه سفارت‌ها، اما در امارات سفارت ایران کوچک‌ترین کاری نکرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، امروز در نشست خبری در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس را تبریک می‌گویم؛ خلیج فارس بخشی از هویت انکارناپذیر و تاریخی ما است؛ ایران همواره منادی تحکیم دوستی‌ها میان برادران منطقه و حوزه خلیج فارس بوده است.

وی افزود: دولت‌های منطقه این توانمندی را دارند که با همکاری مشترک، گام‌های لازم برای توسعه پایدار و شکوفایی در منطقه را بردارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو، گفت: برگزاری این نمایشگاه با مشارکت گسترده تجار و بازرگانان کشورهای مختلف، نشان‌دهنده آن است که ایران در کنار عزم و اراده جدی برای توسعه سیاسی و ایفای نقش موثر و هم‌افزا برای تحکیم ثبات و امنیت در منطقه، به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع مشترک با همه دولت‌ها هم اهتمام ویژه دارد.

کنعانی ادامه داد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با همکاری نزدیک وزارت امور خارجه، وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت از هفت ماه پیش کلید خورد. مقامات عالی ۲۴ کشور در سطوح مختلف و ۲هزار تاجر منتخب و برگزیده، در این نمایشگاه حضور یافتند؛ همچنین نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۷ گروه تجاری، شیلات، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، فنی و .. تشکیل شده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091864 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند