Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال کارکنان واحد سردرود مقابل تیم واحد کلیبر و ایلخچی به پیروزی رسید و به فینال مسابقات فوتسال واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی‎ راه یافت.

به گزارش خبرگزار خبرگزاری آنا، در مسابقات فوتسال واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که اسفند در واحد تبریز برگزار می‌شود، تیم واحد سردرود توانست قدرتمندانه مقابل تیم واحد کلیبر با کسب نتیجه 7 بر 5، به پیروزی دست یافته و بعد از این دیدار در مرحله نیمه نهایی تیم واحد سردرود توانست با اقتدار در مرحله پنالتی تیم واحد ایلخچی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و به مرحله فینال این مسابقات راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال این مسابقات شنبه 19 اسفند با تیم واحد اهر برگزار خواهد شد.

تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سردرود در بهمن سال‌جاری نیز توانسته بود در مسابقات درون دانشگاهی واحد تبریز، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی