Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:51:54 GMT

این دو پسر 17 ساله آبادان را نا امن کرده بودند + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۲۶۴۰

این دو پسر 17 ساله آبادان را نا امن کرده بودند + عکس

حوادث رکنا: 2 پسر نوجوان با پرسه زنی در خیابان های آبادان دست به گوشی قاپی از طعمه هایشان می زدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های گوشی قاپی دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس برای دستگیری عاملان این سرقت Stealing ها وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در گام نخست تحقیقات آلبوم مجرمان سابقه دار را پیش روی طعمه های دزدان قرار دادند و خیلی زود یکی از سارقان سابقه دار که به خاطر سرقت و مواد مخدر Drugs بارها دستگیر و روانه کانون اصلاح تربیت قرار گرفته بود را شناسایی کردند.

تیم پلیسی در این مرحله پی بردند باسم 17 ساله با توجه به اینکه چند تن از دوستانش که از کودکی با هم دست به سرقت می زدند دستگیر شده اند با جوان دیگری دست به سرقت می زند.

همین کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی پاتوق های این دزد The Thief نوجوان را در پارک کوی ملت آبادان ردزنی کنند و روز گذشته ماموران با تحت نظر قرار دادن پارک کوی ملت و در عملیاتی غافلگیرانه، باسم و همدستش را دستگیر کردند.

سارق نوجوان ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی از سوی طعمه هایش شناسایی شد به ناچار لب به سخن باز کرد و گفت: سوار بر موتور با دوستم در خیابان های آبادان پرسه زنی می کردیم و در فرصتی مناسب اقدام به گوشی قاپی از طعمه هایمان می کردیم.

بنا به این گزارش، 2 متهم برای سیر مراحل قانونی و شناسایی دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار مقام قضایی قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه