Web Analytics Made Easy - Statcounter

ما مردانه جنگیدیم، اما هیچکدام از سازمانهای مسوول نمی خواهند در شرایط بغرنج و پیچیده امروز، در حمایت از کشتی گیران و ورزشکاران ملی پوش در کنار ما بایستند.

جمعی از کشتی گیران و کادر فنی تیم های ملی، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان خواستند با توجه به مناسبات اخیر بوجود آمده در ورزش دنیا، به شورای عالی امنیت ملی دستور فرمایند از طریق تشکیل تیم های دیپلماسی مشکل بوجود آمده را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جنوب نیوز و بنابر اعلام فدراسیون کشتی، متن این نامه به شرح زیر است:

 

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامتی برای حضرتعالی و سربلندی ایران عزیز در تمامی عرصه ها، به استحضار  می‏ رساند، کشتی و ورزش، از معدود عرصه هایی است که با کمترین هزینه، پرچم پرافتخار کشورمان را برفراز تمامی پرچم های ملل دنیا قرار می دهد و همه جهانیان به هنگام نواختن سرودملی مان می ایستند و ادای احترام می کنند. اما امروز با قدرت گرفتن مناسبات سیاسی رژیم صهیونیستی در "کمیته بین المللی المپیک”، کشتی  و ورزش کشور با مسئله محرومیتهای سنگین و تعلیق رشته های ورزشی،  بسیار متفاوت از شرایط قبل مواجه می باشد. دغدغه مهمی که رفع نشدن آن، هر لحظه ممکن است منجر به تعلیق کشتی و ورزش کشور شود.

این بدان معنا نیست که ما می‌خواهیم در مورد رسمیت یا عدم رسمیت رژیم صهیونیستی صحبتی داشته باشیم هرگز و بطور قطع مرجع تصمیم گیری در این باره نهادهای دیگری هستند.اما  تمامی کشتی گیران و ورزشکاران ملی خواستار  آن هستند، که باتوجه به شرایط جدیدی که در فضای مدیریتی ورزش در دنیا شکل گرفته و خطر محرومیت های پیاپی،  که قهرمانان و مربیان ملی ما را تهدید می کند، و صدالبته مطمئن هستیم این وضعیت به هیچ وجه مد نظر حضرتعالی نیز نمی باشد، دستور فرمایید شورای عالی امنیت ملی، با ابلاغ این موضوع مهم،  به دستگاه دیپلماسی کشور و تشکیل تیمهای دیپلماسی،  با ورود به "کمیته بین المللی المپیک”،  جلودار حمایت از عرصه افتخارافرینی برای کشور عزیزمان ایران و قهرمانان ملی اش باشند. در واقع لازم است این مراجع، تمام  تلاش خود را به کار بندند تا موضوع محرومیت ورزشکار، مربی، کشتی و ورزش کشور را، در صورت عدم مبارزه با کشتی گیران و ورزشکاران عاریتی رژیم صهیونیستی،  از طریق مذاکره و تعاملات مستقیم و غیرمستقیم و سایر ابزارهای دیپلماتیک با "کمیته بین المللی المپیک” و نیز رایزنی با سایر کشورهای اسلامی و دارای مواضع مشترک در جهان برطرف نمایند، تا ضمن حفظ سیاست های نظام سیاسی و اعتقادی کشور، موضوع اعمال محرومیت ها که بعنوان ابزاری جهت تخریب مسیر کسب افتخار قهرمانان ملی کشور،  اسباب سوء استفاده قدرتهای سیاسی حاکم بر "کمیته بین المللی المپیک” گردیده  است، متوقف شود.

رهبر گرانقدر، تمامی سازمانهای  مسوول در این میدان ما را تنها گذاشته اند. البته سالهاست ما را تنها گذاشته اند. اما الان شرایط مانند قبل نیست.

پیش از این در صورت عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، کسب نتیجه در همان مسابقه را از دست می دادیم، اما اکنون صحبت از چند سال محرومیت و حتی محرومیت مادام العمر است. آنهم نه فقط ورزشکار، بلکه مربی و رشته ورزشی وی هم محروم می شوند...ما مردانه جنگیدیم، اما هیچکدام از سازمانهای مسوول نمی خواهند در شرایط بغرنج و پیچیده امروز، در حمایت از کشتی گیران و ورزشکاران ملی پوش در کنار ما  بایستند.

دستور اقدام عاجل از سوی حضرتعالی  در این زمینه ، به شورای عالی امنیت ملی،  موجب آرامش خاطر ما فرزندان و سربازان ایران زمین است.

توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس اقلیم کردستان عراق، با آقای دکتر احمدیان، نماینده‌ی مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار کرد.

آقای بارزانی ضمن ابراز خوش حالی از حضور در تهران و دیدار‌های انجام شده، گفت امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه‌ی اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.

ئیس اقلیم کردستان عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، چه در دوران مبارزه با حکومت صدام و چه بعد از آن و شکل دهی به عراق جدید، ابراز امیدواری کرد تا روابط اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در همه‌ی ابعاد از جمله در بعد امنیتی و اقتصادی بیش از پیش گسترش یابد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی هم با خوشامد گویی به آقای بارزانی روابط جمهوری اسلامی ایران با ملت عراق و از جمله مردم کردستان عراق را روابط تاریخی و فرهنگی بسیار عمیق و دیرینه برشمرد، که مبتنی بر آرمان‌های مشترک شکل گرفته و در طول زمان مستحکم شده است؛ لذا نباید اجازه داد هیچ طرف ثالثی اعم از رژیم صهیونیستی با ضد انقلاب و معارضین جمهوری اسلامی ایران به آن خدشه وارد نماید.

همچنین وی برای همکاری جامع با اقلیم کردستان در چارچوب قانون اساسی عراق اعلام آمادگی نمود.

آقای احمدیان افزود جمهوری اسلامی ایران آماده است همه گونه حمایتی از مردم، حاکمیت عراق و اقلیم کردستان و به ویژه شخص آقای نیچروان بارزانی را به عمل آورد.

دو طرف همچنین بر اجرای کامل توافق نامه‌ی امنیتی جمهوری اسلامی ایران و عراق تا حصول نتیجه و رفع کامل ناامنی تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد