Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ استانها کرمانشاه نظرات

حسین خدرویسی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل اعنبارات بانکی و اعتبارات کمیته امداد به مددجویان پرداخت شده است، اظهار داشت: از طریق این تسهیلات 5 هزار و 140 نفر از مددجویان استان کرمانشاه توانمندسازی شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با بیان اینکه محور اصلی اقدامات کمیته امداد توانمندسازیس خانواده‎ها است، گفت: در صورت اطمینان از توانمندی خانواده مددجو این مددجویان از چرخه معیشت‎گری خارج شده ولی سایر خدمات امداد به آنها عرضه خواهد شد.

خدرویسی با بیان اینکه امسال سقف خانوارهای مددجوی معیشت‌بگیر استان کرمانشاه 54 هزار و 228 خانوار مشخص شده است، عنوان کرد: یک هزار و 500 خانواده دیگر نیز در نوبت ورود به معیشت‎بگیری هستند که امیدوار هستیم تا پایان سال جاری وارد چرخه امداد شوند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد مسیئول رفع فقر و محرومیت‎زدایی نیست و ارگانهای دیگری نقش اساسی در این زمینه دارند، بیان کرد: کمیته امداد نقش یک اورژانس اجتماعی را ایفا می‎کند و در ماه گذشته نیز 15 میلیارد و 300 میلیون تومان حقوق پرداختی به مددجویان در استان کرمانشاه پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک معافیت سربازی برای یک مددجوی کمیته امداد 30 میلیون تومان هزینه دارد، عنوان کرد: کمیته امکداد در استان کرمانشاه برای 124 هزار و 724 نفر مجاز به پرداخت حقوق است و اگر سهمیه‎ای افزوده شود باید ابتدا از این تعداد کاسته شود.

خدرویسی از وجود 20 هزار حامی ایتام و محسنین در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: استان کرمانشاه در بحث اکرام ایتام و محسنین رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

وی اظهار کرد: مرحله نخست عیدی 25 هزار خانواده مددجوی زلزله‎زده در روزهای آینده به مبلغ دو میلیارد و 624 میلیون تومان در روزهای آینده پرداخت می‎شود.

انتهای پیام/ش

R41380/P1377/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه