Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با حضور در جمع نمایندگان و روسای ادارات برون سازمانی گفت: با نزدیک شدن به پایان سال، علاوه بر وظایف و مأموریت‌های نیروی انتظامی، شاهد دو رویداد حساس و مهم چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ آگاه سازی می‌بایست در طول سال در مدارس و مساجد با مشارکت همه ارگان‌ها برای شهروندان ایجاد گردد گفت: فرهنگ سازی آسیب‌ها و حوادث چهارشنبه آخرسال، جرائم، سرقت‌ها و تصادفات جاده‌ای را کاهش خواهد داد و آرامش و امنیت بیشتری را برای شهروندان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرسلی افزود: مردم بر این باور باشند مخالف شادی آن‌ها نیستیم مخالف کسانی هستیم که با شادی لحظه‌ای زندگی و شادی دیگران را به مخاطره می‌اندازند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهرگفت: مهمترین دغدغه پلیس در روز‌های پایانی سال برقراری امنیت شهروندان و مسافران نوروزی است. نیروی انتظامی همانند سال‌های گذشته با تمام توان جهت ارتقای امنیت اجتماعی و رفاه حال شهروندان و مسافران گام بر می‌دارد و جهت تحقق این مهم برنامه ریزی‌های گسترده‌ای انجام گرفته است.

انتهای پیام/ن  
برقراری امنیت شهروندان و مسافران مهمترین دغدغه پلیس است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی