Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس اسماعیل جبارزاده در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به اینکه وزیر کشور تعبیر کرده اند که فرماندار، رئیس جمهور شهرستان است اظهار کرد: از فرمانداران انتظار داریم که این جایگاه را باور کرده و مسائل شهرستان را مدیریت کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: علمای علم سیاست در تعریف علم سیاست می گویند که سیاست هنر بدست آوردن اهداف جنگ بدون جنگیدن، یا هنر آشتی دادن مسائل ناهمگون و متعارض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و انتظار داریم فرمانداران این هنر را داشته و آن را تقویت کنند.

جبارزاده با اشاره به ویژگی‌ها و ریشه‌های اعتراضات دی ماه گفت: برای اینکه از وقوع این اعتراضات جلوگیری شود، فرمانداران باید صدای اعتراض مردم را بشنوند، در تجمعات معترضان حاضر شده و حرف آنها را بشنوند. در واحدهای صنعتی و صنفی حاضر شده و با تمام وجود به دنبال حل مشکلات مردم باشند. فرمانداران ریشه های تنش های پنهان شهرستان ها را شناسایی و تفسیر کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه فرمانداران منشور گفت و گوی ملی را اجرایی کنند، گفت: فرمانداران با نخبگان محلی گفت و گو کنند و از همه ظرفیت های نظام برای نمایش وحدت ملی استفاده کرده و محور وحدت در شهرستان ها باشند.

وی خاطر نشان کرد: احزاب پایه های تشکیل حکومت در نظام های جمهوری هستند و باید به احزاب نقش بیشتری در مسائل کشور داده شود. اگر احزاب فعال بودند، در اعتراض‌های دی ماه به ساختار نظام هجمه نمی‌شد.

معاون سیاسی وزارت کشور در پایان گفت: فرمانداران در حد نیاز صحبت کنند زیرا مردم از صحبت‌ها خسته شده‌اند؛ در صف بندی‌های شهرستان‌ها در کنار مردم بوده و زبان گویای آنها باشید.

وی تأکید کرد: اگر پیرو حضرت علی (ع) هستید به فقرا رسیدگی کنید و اگر کاری برای خدا نیست، آن را متوقف کنید؛ اقدامات خود را در سطح شهرستان منعکس کنید تا مردم از اقدامات دولت مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران