Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:24:48 GMT

هلی برن نیرو به ارتفاعات دنا در روز نوزدهم جستجو

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۳۰۲۵

هلی برن نیرو به ارتفاعات دنا در روز نوزدهم جستجو

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB دنا- هلی برن نیروهای امدادی به ارتفاعات دنا در نوزدهمین روز از عملیات جستجوی پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرغم وزش باد در ارتفاعات، بالگردهای امدادی موفق به هلی برن نیروهای امدادی به ارتفاعات پازن پیر دنا شده اند.

وزش باد در روز گذشته عملیات جستجو را با توقف رو به رو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عملیات امدادی هلال احمر در سیل سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی گفت: از روز هفتم اسفند که بارش‌ها در سیستان و بلوچستان منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در مناطق جنوبی استان شد تا امروز، ۱۷ هزار و ۴ خانوار شامل ۷۰ هزار و ۹۴۹ نفر تحت تاثیر سیل بوده و آسیب دیده‌اند.

­

این مقام مسئول افزود: علاوه بر نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیرو‌های هلال‌احمر ۵ استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و کرمان برای کمک به حادثه دیدگان به منطقه اعزام شده اند.

­

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۳۲۰ امدادگر و نجاتگر در منطقه در حال امدادرسانی به سیل زدگان هستند و در ۸۸۹ روستا امدادرسانی کرده‌اند.

­

محمودی با اشاره به اینکه در این ۲۰ روز، ۱۰۲ نفر از سیلاب رهاسازی شده اند، افزود: با تلاش امدادگران، یک هزار و ۴۵۶ خانوار شامل ۶ هزار و ۵۸ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند.

­

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون ۲ بالگرد امدادی هلال‌احمر با ۸۳ سورتی پرواز در ۳۰ روستای محاصره در سیل خدمات‌رسانی لازم را ارائه دادند، گفت:بالگرد‌های هلال‌احمر ۴۳ محموله و یک هزار و ۹۲۹ بسته غذایی در روستا‌های غیرقابل دسترس توزیع کردند.

­

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: از ۷ اسفند تا امروز، بیش از ۶۵ هزار بطری آب، ۳۱ هزار قرص نان، بیش از ۲۳ هزار بسته غذایی ۱۰ روزه و ۷۲ ساعته، یک هزار و ۴۴۶ دستگاه چادر امدادی، ۳ هزار و ۴۷۹ تخته موکت، ۶ هزار و ۹۹۹ تخته پتو و بیش از ۱۱ هزار و ۸۱۱ کیلوگرم نایلون پوششی برای پیشگیری از نفوذ آب در میان متاثرین از سیلاب توزیع شده است.

­

محمودی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶ هزار کودک از خدمات فضای دوستدار کودک تیم‌های سحر مستقر در مناطق آسیب‌دیده متاثر از سیل و آبگرفتگی، بهره‌مند شدند، گفت: خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان پایان یافته است.

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات شازند پیدا شد
  • کشف پیکر بی جان کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات شهباز
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به بیش از ۷۰ هزار نفر
  • پایان عملیات‌امدادی هلال‌احمر در سیل سیستان‌وبلوچستان
  • مادر فلسطینی: فقط اجساد فرزندان شهیدم را می‌خواهم! + فیلم
  • پایان عملیات امدادی هلال احمر در سیل سیستان‌وبلوچستان
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیروهای مسلح در شیراز آغاز شد
  • پیدا شدن جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور شهرستان قوچان
  • جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور پیدا شد