Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر کشور با تاکید بر اینکه در ورزشگاه‌ آزادی برخورد قهری با زنان نشده است، گفت:‌این افراد را به کلانتری برده و در آنجا با آنها صحبت شده و بعد هم به خانه‌هایشان رفتند. تعجب می‌کنم از اینکه که اینگونه با آبروی دیگران به راحتی بازی می‌شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش مدیران کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: توفیق داد ما سه روز جلسه با حضور استانداران و فرمانداران و مدیران سیاسی سراسر کشور داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر به دنبال این بودیم که با تغییراتی که در حوزه فرمانداری‌ها ایجاد شده بود، جمع بندی از عملکرد سه، چهار سال وزارت کشور به ویژه امسال و برنامه‌های آتی داشته باشیم.

وزیر کشور در مورد دستاوردهای این نشست سه روزه گفت : هر کدام از معاونین مسائل خود را مطرح کردند؛ معاونین امنیتی مسائل حوزه امنیتی و الزامات و مقتضیاتشان را مطرح کردند و معاونت سیاسی هم همینطور و در حوزه اجتماعی اهمیت آسیب‌های  اجتماعی و ساماندهی آن مطرح شد. در حوزه اقتصادی اولویت اقتصاد مقاومتی و در حوزه عمرانی مشکلات شهرداری‌ها مطرح شد. ما نیاز داشتیم نظرات فرمانداران محترم سراسر کشور را داشته باشیم و آنها در همه جلسات اظهار نظر کردند و مسائل را گفتند.

وی در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه گفته می ‌شود یکی از محورهای سفر هفته گذشته شما به قم، بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها بوده است. جنابعالی در این ارتباط با علمای قم رایزنی کرده‌‌اید؟ گفت: ما خدمت مراجع رسیدیم و اصلا مساله زنان مطرح نشد. آنجا بیشتر شرایط امنیتی و اجتماعی کشور مطرح بود و حوادث دی ماه را من توضیح دادم. سوالاتی داشتند که به سوالاتشان پاسخ دادیم.

وزیر کشور ادامه داد: یکی از موضوعاتی که عزیزان مطرح کردند و به حق هم هست و باید توجه ویژه شود ،بحث حجاب به معنای  کلی آن بود. چون وقت جلسه تمام شد، قرار شد در یک جلسه دیگر خدمتشان باشیم و در مورد این مساله بحث کنیم.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به پرسش دیگر، مبنی بر اینکه فعالان سیاسی و اجتماعی خواستار عدم برخورد امنیتی و قهری با موضوع اعتراض به حجاب اجباری شده‌اند و معتقدند باید در این موضوع گفت‌وگو صورت گیرد. ارزیابی شما از این مساله چیست، اظهارکرد: هیچ برخورد قهری تا الان نشده است. من دیدم. وقتی ممنوع است این ممنوعیت را همه باید رعایت کنند.

وی در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها ادامه داد:‌  وزارت ورزش برخی جاها را هماهنگ کرده‌ است که الحمدالله توفیقاتی هم با رعایت شئون داشتند. باز  هم باید دقت‌های لازم بشود. در حوزه فوتبال هنوز این ممنوعیت جاری است و کسانی که آنجا رفتند را پلیس مانع شده است.

وی به مصاحبه سخنگوی وزارت کشور در مورد انتقال زنانی که برای دیدن بازی دربی هفته گذشته به استادیوم آزادی رفته بودند، اشاره کرد و گفت: سخنگوی ما گفته بود این افراد در جای خوب نگهداری می‌شوند. گویا بسیاری ناراضی هستند که در جای خوب نگهداری شود. منظور از خوب یا بد این بوده که این در بازداشتگاه و زندان نیستند. بعد مدام جوک درست می‌کردند که چرا اینجور شده است. آبروی مردم برای وزارت کشور مهم است.

وزیر کشور افزود: خانمی یا اطلاع نداشته و یا به هر دلیلی به ورزشگاه رفته و آنجا مانع حضورش شده اند و بعد هدایت کردند در جایی تا کار تمام شود.  هی می‌گویند کی بوده و چرا باید یک خانم محترمی را به زندان و بازداشتگاه ببرند. این افراد را به کلانتری برده و در آنجا با آنها صحبت شده و بعد هم به خانه‌هایشان رفتند. تعجب می‌کنم از اینکه که اینگونه با آبروی دیگران به راحتی  بازی می‌شود.

رحمانی فضلی تاکید کرد: در ورزشگاه‌آزادی اصلا برخورد قهری با زنان نشده است. فقط ممنوعیتی بوده که پلیس موظف به رعایت آن است.  اگر مقررات و قوانین به گونه ای باشد که ورود آزاد باشد همین نیروهای پلیس، امنیت آنها را تامین می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود

محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خراسان شمالی برگزار شد، از کارگران به عنوان سازندگان واقعی کشور به عنوان سازندگان واقعی کشور در عرصه تولید نام برد و گفت: پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو نیروهای متعهد و ماهر است.

وی در ادامه افزود: نیروهای خلاق و متخصص در جامعه کارگری خراسان شمالی کم نیست و جشنواره امتنان امسال نشان از سطح توانمندی‌های آنان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه چرخه حرکت خراسان شمالی در صنعت پیشرو است، افزود: هدف‌گذاری استان تامین آب است که در ردیف بودجه مجلس قرار گرفته است لذا انتقال آب به داخل استان منجر به تحول و توسعه صنایع و کشاوزی می‌شود.

حسین‌نژاد به عملکرد مطلوب شرکت‌های دانش بنیان خراسان شمالی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ۲ هزار میلیارد تومان پروژه برای شرکت‌های دانش بنیان شهرستان گرمه تعریف شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۳ زنجیره ارزش، خاطر نشان کرد: زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های گوشت، فرش، گیاهان دارویی و فولاد و ...‌. است که برنامه توسعه و تکمیل آن‌ها تهیه شده است.

وی در ادامه گفت: این زنجیره‌های ارزش ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند تا در ابعاد مختلف توسعه رخ دهد.

استاندار خراسان شمالی افزود: موضوع ناترازی بانک‌های استان، نسبت منابع به مصارف و نیاز به خط اعتباری ویژه هم در جلسه هیات دولت هفته آینده مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن بستر صادراتی از ضروریات است، افزود: در حال حاضر با ۳۸ کشور صادرات داریم اما تعهد ارزی مهم‌ترین مشکل صادرکنندگان است که هفته آینده در جلسه هیات دولت نیز این موضوع را مطرح خواهم کرد.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با حوزه کارگران ساختمانی نیز گفت: مشکلات این حوزه باید پیگیری شود اما اگر بخواهم از محل اعتبارات تملک دارایی شهرداری‌ها اعتباری را تخصیص دهیم، اعتبار ایجاد جایگاه ویژه برای کارگران فصلی و ساختمانی را اختصاص خواهیم داد بنابراین این موضوع در تمام شهرستان‌ها دنبال شود.

کد خبر 6094599

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور