Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه آخرین تمرین این تیم قبل از سفر به امارت، اظهار کرد: بعد از پیروزی برابر الوصل توانستیم به شرایط روحی مناسب برگردیم و ریکاوری خوبی انجام دادیم. کادر فنی به ما یک روز استراحت داد. هیچ بازیکن مصدومی نداریم و ان‌شاء‌الله با روحیه خوبی که در تیم وجود دارد همین طور دعای خیر مردم سعی می‌کنیم در بازی برگشت هم نتیجه‌ خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه‌ داد: این بازی برای ما خیلی حساس است. السد باز هم با نسف قارشی بازی دارد و ما با پیروزی در این بازی می‌توانیم تا حد زیادی صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنیم.

بیرانوند درباره ضعیف بودن تیم الوصل، ‌اضافه کرد: تیم ضعیفی در گروه نداریم. گروهی که سه تیم‌ در آن شش امتیاز دارند مسلما گروه سختی است. اگر گروه‌مان آسان بود در حال‌ حاضر باید با 9 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشیم! العین و الهلال که در گروه استقلال هستند هر دو سه امتیاز دارد و استقلال پنج امتیازی است. در بازی الوصل برابر پرسپولیس آنها چهار، پنج بازیکن خوب خود را به همراه نداشتند. لیما مهاجم خوبشان غایب بود و چند بازیکن تیمشان نیز مصدوم بودند و نیامدند. با این حال آنها هر وقت اراده می‌کردند در تهران به ما فشار وارد می‌کردند. بازی سختی پیش روی آنها داریم. وقتی مربی الوصل می‌گوید که تیم ما صعود می‌کند مطمئنا تیم قدرتمندی هستند. باید در زمین حریف یک امتیازی که داریم را حفظ کنیم تا با تمرکز بالا سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره مشکلات داوری در بازی استقلال برابر العین هم، خاطر نشان کرد: من به خاطر این اشتباه های داوری واقعا ناراحت شدم. حتی می خواستم در صفحه شخصی خودم عکس العمل نشان دهم، اما گفتم که شاید هواداران خودمان نسبت به این موضوع حساس شوند. استقلال واقعا خوب بازی کرد و حقش مساوی نبود و همان دو بر صفر باید بازی تمام می‌شد.

وی گفت: من فکر می‌کنم که آن داور طوری کار کرد که دیگر آخرین قضاوتش در دنیای داوری خواهد بود. یعنی با این قضاوت درآمد خودش را داشت و سر یک تیم ایرانی را برید. پارسال هم همین اتفاق برای ما افتاد و در بازی الریان داور برای ما پنالتی‌ نگرفت و اشتباه‌هایی داشت، اما امیدوارم که این اشتباه‌ها دیگر تکرار نشود و تیم‌های ما نتیجه‌ بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم