Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشکده فناوری های نوین مرحوم محمدعلی فرشچیان روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خانواده مرحوم فرشچیان و چند تن از مسئولان استانی در همدان به بهره برداری رسید.

ایران آنلاین / رضا قیاسی، معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان در آیین بهره برداری از این دانشکده، گفت: ایجاد دانشگاه صنعتی کمک شایانی به جبران عقب ماندگی حوزه صنعت در این استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قیاسی اظهار کرد: این استان با وجود شایستگی ها و شرایط مناسب، از گذشته با عقب ماندگی در حوزه صنعت روبه رو بوده و با این حال تلاش برای بهبودی شرایط در حال انجام است.
وی اضافه کرد: هم اکنون زیرساخت های بسیار خوبی در بخش صنعت داریم و حمایت مسئولان اجرایی استان نیز بسترهای لازم را برای رونق بخشی صنعت و نیز حضور سرمایه گذاران مهیا کرده است.
قیاسی بیان کرد: ایجاد دانشگاه صنعتی همدان نیز بسترهای بسیار خوبی را برای کمک به جبران عقب ماندگی حوزه صنعت و رسیدن به اهداف تعیین شده در این بخش ایجاد می کند.
وی افزود: در حال حاضر دانشگاه های استان همدان در بخش آموزش عالی بسیار خوب پیش رفته اند و توجه جدی به این حوزه داریم.
وی یادآور شد: ایجاد دانشکده بین المللی دی 8 نیز از افتخارات ارزنده نظام آموزشی همدان است که با حمایت و توجه جدی مسئولان به زودی به سرانجام می رسد.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان با قدردانی از خدمات بنیاد فرشچیان در همدان گفت: خانواده فرشچیان مایه عزت و افتخار برای استان همدان است و از جایگاه والا نزد همدانی ها برخوردار هستند.
وی افزود: خدمات ماندگار خانواده فرشچیان در حوزه علوم و آموزش بدون تردید زمینه ساز پرورش نسل های نخبه خواهد بود.
به گزارش ایرنا، دانشکده فناوری های نوین محمدعلی فرشچیان در 6 طبقه با 15 آزمایشگاه، 16 کلاس درس و یک سالن آمفی تئاتر به عنوان ساختمان و برج پژوهشی بهره برداری شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز نخست سفر 2 روزه خود به استان همدان در شهرستان فامنین و در جمع نمایندگان و مسئولان استان همدان حضور یافت و امروز صبح با حضور در شهرستان بهار با خانواده شهید میلاد مصطفوی دیدار و از مرکز جامع سلامت آیت الله بهاری این شهر نیز بازدید کرد.
با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال 93 برگزاری کنگره کشوری گرامیداشت روز شهید در دستور کار قرار گرفت و این آیین سال های 93 و 94 در وزارتخانه برگزار شد.
در سال 95 دانشگاه علوم پزشکی یزد میزبان برگزاری این کنگره بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان برگزار شد.
امسال نیز با پیشنهاد و اعلام آمادگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، میزبانی این کنگره کشوری از سوی وزارتخانه به این دانشگاه واگذار شده بود که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران صبح امروز با حضور انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رییس جمهور، قاسم عموعابدینی معاون وزارت علوم و محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران افتتاح شد.

محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده این دانشگاه گفت: ما توقع داریم که دانشکده علوم خانواده محور اصلی مطالعات خانواده در کشور بشود و نقش آفرینی مهی در این زمینه داشته باشد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم ضمن تبریک روز معلم گفت: همه ما می دانیم که امروزه بحث صیانت از خانواده تبدیل به یک دغدغه جهانی شده و همچنین صیانت از خانواده از نظر دینی جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

مقیمی افزود: اگر به سیاست های دولت مردمی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در تمام این سیاست ها خانواده به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است این در حالی است که الزامات جهانی به سمتی حرکت می کند که در نقطه مقابل خانواده قرار می گیرد و به همان میزان که کارهای تخصصی برای نهاد خانواده صورت می گیرد نهادهای رقیب قوی تر عمل می کنند و به مرور خانواده و جایگاه چند کارکردی آن ضعیف شد و تحت الشعاع قرار گرفت.

رییس دانشگاه تهران گفت: مادر در خانواده محور کلی شناخته می شود و وقتی هویت ملی و مذهبی دچار چالش و مشکل شود، مادر خانواده می خواهد کارکرد دیگری را به آن نسبت دهد. این خواسته باعث می شود که مادر از خانواده دور شود ما در دانشکده خانواده سعی می کنیم که این چالش ها را تجمیع و سازماندهی کنیم.

کد خبر 6094262

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران