Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان انصارالله مستقر در شمال یمن در یک عملیات ویژه موفق شدند چند فرمانده شورشیان وابسته به عربستان را به هلاکت برساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله با کمک ارتش یمن مستقر در محور غربی استان «الجوف» واقع در شمال کشور عملیات گسترده و ویژه ای را علیه مواضع نظامیان سعودی و شورشیان وابسته به آن ها انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمن در یک عملیات ویژه حمله گسترده ای را علیه مواضع شورشیان در مناطق«خب، الشعف و خلفت» واقع در استان الجوف انجام دادند.

نیروهای یمنی در این عملیات گسترده و غافلگیرانه توانستند ده ها تن از شورشیان وابسته به رژیم سعودی از جمله چند فرمانده را کشته و زخمی کنند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن ها وارد کنند.

از منطقه«المهاشمه» نیز خبر می رسد، یگان موشکی انصارالله موفق شده است بعد از شناسایی دقیق منطقه، پایگاه شورشیان را مورد هدف قرار دهد و خسارت سنگینی را به آن ها وارد کند.

خبرنگار شبکه «المسیره نت» در جبهه غربی الجوف اعلام کرد: ده ها تن از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها حمله گسترده ای را علیه مواضع رزمندگان انصارالله در منطقه«المصلوب» آغاز کردند.

نیروهای یمنی مستقر در ایستگاه های دفاعی منطقه از همان ابتدا متوجه تحرکات شورشیان شدند و با آن ها درگیری شدند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای انصارالله در نهایت توانستند بعد از درگیری چند ساعته، حمله شورشیان و نظامیان رژیم را به طور کامل دفع کنند و شمار زیادی از آن ها را به هلاکت برسانند.

نظامیان سعودی و شورشیان قصد داشتند با نفوذ به مناطق غربی استان الجوف، خود را به ورودی استان «صعده» برسانند.

 

استان صعده در شمال یمن واقع شده است و بزرگترین و مهمترین پایگاه گروه مقاومت اسلامی انصارالله محسوب می شود.

صدها نظامی سعودی و شورشی در سه سال و نیم گذشته در درگیری با نیروهای یمنی در محور استان الجوف به هلاکت رسیده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تارنمای خبری وکس، این سناتور جمهوری‌خواه که از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی و نیز از حامیان روابط قوی میان ایالات متحده و عربستان سعودی است، در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که درباره آنچه در سنای آمریکا در مورد توافقات احتمالی بین ایالات متحده و عربستان سعودی می‌تواند اتفاق بیفتد و نمی‌تواند اتفاق بیفتد شفاف باشیم.

گراهام در ادامه اظهار کرد: اگر توافقنامه امنیتی متقابل میان واشنگتن و ریاض در قالب یک معاهده دفاعی مذاکره شود، برای الزام‌آور شدن نیازمند ۶۷ رأی مثبت از سوی سناتورهای آمریکایی است و بدون عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو و تأمین نیازهای امنیتی (رژیم) اسرائیل در مورد مساله فلسطین این معاهده دفاعی از آرای (مثبت) کمی در سنای آمریکا برخوردار خواهد بود.

این سناتور جمهوری خواه افزود: انعقاد پیمان دفاعی میان واشنگتن و ریاض از همان ابتدا هم مشروط به عادی‌سازی روابط عربستان سعودی با (رژیم) اسرائیل بوده و تا به امروز نیز همین‌‎طور است.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه در اظهاراتی مدعی شد که واشنگتن به توافق با عربستان سعودی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک شده است.

میلر به خبرنگاران، افزود: ما به توافقی درباره ابعاد دو جانبه موافقتنامه عادی‌ سازی روابط بسیار نزدیک شده‌ایم.

وی گفت: بخشی از جزئیات توافق هنوز باقی مانده است اما فکر می‌کنم که به زودی می‌توانیم به توافق درباره این جزئیات دست پیدا کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، تاکید کرد: در مورد یک بخش جداگانه که به مسیر تشکیل دولت فلسطینی مربوط می‌شود، هنوز کار زیادی باقی مانده است.

میلر خاطرنشان کرد که موضع عربستان در مورد عادی‌سازی روابط با (رژیم) اسرائیل دو پیش‌ شرط دارد که شامل بازگشت آرامش به غزه و ایجاد مسیری برای تشکیل دولت مستقل فلسطین است.

وی اظهار کرد: این بسته توافقی شامل بخش‌هایی درباره روابط دو جانبه و همچنین مسیری برای تشکیل دو دولت است. ما در این باره صراحت داشته‌ایم و عربستان نیز مواضع بسیار روشنی داشته است.

کد خبر 849061 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله