Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی از قهرمانی مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان در مسابقات والیبال المپیاد ورزشی اساتید خبرداد.

به گزارش ایلنا ، هادی کاهانی به برگزاری این المپیاد ورزشی از 11 اسفند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در رشته والیبال مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در همین رشته مرکز بجنورد نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

کاهانی همچنین به پایان مسابقات والیبال اولین المپیاد ورزشی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اشاره کرد و از قهرمانی مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان ونایب قهرمانی مرکز بجنورد خبرداد.

رئیس دانشگاه علمی و کابردی بهزیستی وتامین اجتماعی خراسان شمالی اهداف اصلی این المپیاد را ارتقای سلامت جسمی مدرسان و شادابی بیشتر در محیط دانشگاه عنوان کرد و افزود: این المپیاد در 10 رشته بسکتبال، فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، شنا، طناب کشی، شطرنج، دارت و بدمینتون برگزار می شود و در صورت وجود متقاضی، تعداد رشته ها قابل افزایش است.

وی متذکر شد: در این المیپاد ورزشی هیچ محدودیتی برای شرکت مدرسان در چندین رشته وجود ندارد .

رئیس‌مرکز علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی‌خراسان‌شمالی به ثبت نام بیش از 100 نفر برای شرکت در این المپیاد اشاره کرد و گفت: این المپیاد از 11 اسفند ماه امسال در مجموع ورزشی علیدخت بجنورد آغاز شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود