Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: علت حملات ناجوانمردانه و دور از اخلاق اخیر علیه ریاست قوه قضاییه و دلیل شدت یافتن بی سابقۀ هجمه‌های رسانه‌ای علیه قوه قضاییه برخورد قاطع این مجموعه با فساد و کوتاه نیامدن مسئولان قضایی در مبارزه با فساد‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و حمایت همه جانبه و بی شائبه از جایگاه ولایت فقیه در نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، نشست یک روزه رؤسای دادگستری شهرستان‌ها و دادستان‌های حوزه قضایی استان همدان با هدف تبیین وضعیت و بررسی مسائل قضایی استان برگزار شد.

محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان در این گردهمایی با اشاره به ماهیت ظلم ستیزی و مأموریت واحد‌های قضایی  دراین زمینه اظهار کرد: بی تردید انجام امور قضایی، اجرای بدون تبعیض قانون و تحقق عدالت موجب بغض و کینه زیاده خواهان و دشمنی افراد و جریان‌هایی خواهد شد که در اثر اجرای قانون و عدالت به هر نحو متضرر یا مجازات شده اند.

وی گفت: علت حملات ناجوانمردانه و دور از اخلاق اخیر علیه ریاست قوه قضاییه و دلیل شدت یافتن بی سابقۀ هجمه‌های رسانه‌ای علیه قوه قضاییه برخورد قاطع این مجموعه با فساد و کوتاه نیامدن مسئولان قضایی در مبارزه با فساد‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و حمایت همه جانبه و بی شائبه از جایگاه ولایت فقیه در نظام است.

رئیس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر ضرورت مراقبت و نظارت پنهان و آشکار بر نحوه عملکرد و رفتار کارکنان مجموعه‌های تابعه لزوم تحقق سیاست‌های مصوب و کلان قضایی از جمله اقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی، دادرسی الکترونیکی و استفاده از مجازات‌های جایگزین را مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد رزم در نشست فصلی رئیسان و دادستان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۱۴۰۲ ما تلاش بسیاری داشتیم تا با اتخاذ تدابیر و راهکار‌های لازم سیاست‌های قوه قضاییه در کاهش پرونده ها، کاهش جمعیت کیفری، تسریع در اوقات رسیدگی و ارتقا سطح خدمات الکترونیک قضایی را محقق بسازیم که تا حد زیادی در انجام این کار موفق بودیم.
وی افزود: امسال نیز ضمن تدوام این روند سعی خواهیم کرد تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و جلسات کاربردی اهداف ابلاغی معاونت راهبردی قوه قضاییه را پیگیری و با مشارکت نیرو‌های کارآمد سیاست‌های ابلاغی را به صورت کامل اجرا و طبق جدول زمانبندی شده جلو ببریم.

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود