Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:00:11 GMT

توصیه به ستاره العین: خوشحالی داعشی ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۴۶۶۱

باشگاه مکاسا به حسین شحات گفته که خوشحالی بعد از گل که نشانه ای از بریدن سر بود، ممنوع است و قیمت او در بازار را کاهش میدهد.

به گزارش ورزش سه، حسین شحات ستاره مصری تیم مکاسا است که به طور قرضی در تیم العین به میدان می‌رود. او سال ها در این تیم مصری حضور داشته و از بازیکنان معروف فوتبال مصر به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی پس از گلزنی با لباس العین خوشحالی عجیبی داشت و دستش را به نشانه بریدن سر، روی گردنش کشید که واکنش های منفی بسیاری را در پی داشت.

 

 

حال باشگاه مصری به او و العین پیغام فرستاده که دیگر همچین خوشحالی هایی انجام نشود چرا که سبب کاهش قیمت او در بازار خواهد شد. شحات هم اکنون ۷۲۰ هزار یورو قیمت دارد که چیزی حدود ۵-۶ میلیارد تومان است.

العین امارات

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه فینال جام بانک اسلامی ابوظبی (لیگ کاپ) فوتبال امارات، تیم الوحده که احمد نوراللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف العین رفته است.

احمد نوراللهی که در پنج مسابقه این فصل جام بانک اسلامی ابوظبی به میدان رفته و موفق شده چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی الوحده برای دیدار با العین دیده می‌شود.

هافبک ایرانی الوحده که در تمام 21 بازی این فصل لیگ برتر امارات هم به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده، امیدوار است به درخشش خود در این تیم ادامه بدهد و امشب به قهرمانی در جام بانک اسلامی برسند.

العین اخیرا با شگفتی سازی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب پیروزی مقابل الهلال عربستان به فینال رسید، اما شانسی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر امارات ندارد و در جام بانک اسلامی نیز به مصاف یاران نوراللهی رفته است.

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی