Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@02:28:38 GMT

معاون رئيس جمهوري وارد گيلان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۴۷۳۱

معاون رئيس جمهوري وارد گيلان شد

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور ظهر پنجشنبه وارد استان گيلان شد.

سيدرضا سيددانش مشاور امور فرهنگي و رسانه‌اي سازمان برنامه و بودجه کشور روز پنجشنبه درباره برنامه هاي سفر سخنگوي دولت در گيلان به ايرنا گفت: محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهوري طي امروز و فردا در برنامه هاي مختلفي شرکت مي کند که يکي از آنها، حضور در برنامه زنده تلويزيوني شبکه باران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: رئيس سازمان برنامه و بودجه، پنجشنبه شب ساعت 21 و 30 دقيقه در برنامه مسير اميد ، درباره موضوعاتي مانند اقتصاد مقاومتي، اشتغال، بودجه 97 و گردشگري سخن مي گويد و رويکردها و تدابير دولت دوازدهم براي کارآفرينان و افراد جوياي کار را تشريح مي کند.
سيد دانش افزود: معاون رئيس جمهوري، با افراد جوياي کار و کارآفرينان صحبت هاي مهمي را مطرح خواهد کرد.
وي خاطرنشان کرد: همچنين مراسم گراميداشت پنجاهمين سال فعاليت آموزش عالي گيلان، عصر امروز با حضور نوبخت در اين دانشگاه برگزار مي شود.
به گفته مشاور امور فرهنگي و رسانه اي سازمان برنامه و بودجه کشور، جمعه شب نيز به ميمنت ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند پاکش حضرت روح الله، با حضور نوبخت و ديگر مديران کشوري و استاني، 210 پروژه فني و توليدي صدا و سيماي مرکز گيلان ازجمله ساختمان جديد توليد و پخش، استوديوي بزرگ توليد، فرستنده هاي پر قدرت تلويزيوني و ديجيتال ساخت ايران، ايستگاه هاي ماهواره اي جديد و ... افتتاح مي شود.
2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد