Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پایان پنجمین انتخابات چهره سال ۱۳۹۶ راه و ساختمان کشور که به همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان و پس از معرفی گزینه‌های نهایی از سوی کمیته‌های فنی برگزار شد،  ایرج شهین باهر شهردار تبریز در دسته کلانشهرها با ۷هزار و ۴۲۷ رای، عنوان نخست را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازآفرینی شهری، محیط زیست، ایمنی، اقتصاد شهری و رعایت حقوق شهروندی از اهداف برگزاری پنجمین دوره جشنواره چهره سال راه و ساختمان عنوان شده است. بر این اساس، این جشنواره مردمی، مطابق رویکردهای تخصصی و کارشناسی، سعی دارد معیارهای فنی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را در فضای عمرانی کشور اعتلا بخشد.

هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران،  محمدسعید ایزدی؛ معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی،  فرج الله رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پیروز حناچی؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مراسم تقدیر از چهره‌های برگزیده حوزه راه و ساختمان حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این جشنواره، حیدر اسکندر پور شهردار شیراز با کسب  آراء ۴۴۷۴ و قاسم تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد با  ۲۰۱۰ رأی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در دسته کلانشهرها کسب کردند. در دسته سایر شهرها نیز روح‌الله براتیان شهردار بجنورد با ۶۸۸۱ رأی، مسعود مختاری شهردار شهرقدس با ۳۳۷۸ رأی، مسیح‌الله  معصومی شهردار زنجان با ۳۱۶۵ رأی و علی صفری شهردار قزوین با ۲۴۳۳ به ترتیب نفرات دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی البرز با مجموع ۲۶۵۱رای از آرای مردمی به عنوان چهره سال راه و ساختمان در دسته «مدیران راه و شهرسازی» برگزیده شدند.

علاوه بر این، در دسته «روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان» شهروندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس را با۲۲۰۹ رای از مجموع آرا به عنوان چهره سال راه و ساختمان سال ۹۶ برگزیدند.

همچنین در دسته پروژه‌های عمرانی پروژه مجله بلاغی با۶۹۱ رأی گزینه انتخاب مردمی برای چهره سال راه و ساختمان شد.

     

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی