Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران از به کارگیری هفت هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت نوروز ۹۷ در استان خبر داد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: علیرغم اقدامات پیشگیرانه، باز شاهد حوادث ناخوشایندی از سوی هنجارشکنان در روزهای منتهی به سال جدید هستیم که با استفاده از مواد محترقه و خطر آفرین موجب سلب آسایش و آرامش مردم  می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توجه به مطالبات مردم و پاسخ به خواسته‌های آنان از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است، افزود: نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال نگاه تعاملی بوده و هرجا که امنیت مردم به مخاطره بیافتد پلیس از هرگونه تلاشی حتی تا پای جان خود  فروگذار نخواهد کرد. 

میرفیضی با تاکید بر رویکرد محله‌محوری و کوچه‌محوری با حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، تصریح کرد: سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و از جوانان و نوجوانان انتظار می‌رود، با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

وی از برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و  گفت: در اجرای طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال  واحدهای صنفی عرضه کننده مواد محترقه تا پایان تعطیلات نورزوی 97 پلمب شده و اجازه فعالیت به آنان داده نخواهد شد و خودروهایی که اقدام به سلب آسایش مردم کنند تا پایان این مدت توقیف خواهند بود.

میرفیضی از افزایش 51 درصدی کشفیات مواد محترقه و دستگیری 84 نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در استان خبر داد و  گفت: کسانی که با تهیه و فروش مواد محترقه موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش مرم شوند تا پایان ایام نوروزی در بازداشت خواهند بود.

فرمانده انتظامی مازندران از شروع طرح‌های نوروزی استان از 25 اسفندماه با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت خبر داد و گفت: مازندران به دلیل شرایط  اقلیمی و آب و هوایی جز سه استان مسافرپذیر کشور و از استان‌هایی است که با توجه به قرار گرفتن در مسیر ارتباطی بارگاه ثامن الحج(ع) به عنوان استان مقصد و معبر شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی به منظور پیشگیری از سرقت، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای از بکارگیری هفت هزار نیرو در طرح نوروزی خبر داد و گفت: علاوه بر استفاده از هزار و 500 گشت خودرویی، موتوری، پیاده و گشت‌های نظارتی و تلفیقی از ظرفیت نگهبانان محله، پلیس‌های افتخاری و همیاران پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی استفاده خواهد شد.

میرفیضی از به‌کارگیری 733 گشت پلیس راه و  پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور روان سازی ترافیک در محورها و معابر شهری و برون شهری خبر داد و اذعان داشت: در بحث پیشگیری انتظامی در حوزه‌های آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه ها و  762 واحد گشتی در این طرح ساماندهی شدند.

وی، گفت: 80 مقر انتظامی برای پاسخگویی به مطالبات مردم و مسافران نوروزی در این ایام فعالیت خواهند کرد ضمن اینکه واحدهای خدماتی پلیس نظیر اداره گذرنامه، اداره نظارت بر اماکن عمومی، راهور و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در تعامل با نیروی انتظامی نظیر بیمه‌ها  آماده ارائه خدمت به مردم در ایام تعطیلات نوروزی هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار برای تامین امنیت بازار در روزهای منتهی به شروع سال جدید به  اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی استان در یک سال گذشته پرداخت و گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی، 141 هزار گواهینامه صادر شده که این رقم با توجه به افزایش 14 در صدی آن نشان دهنده افزایش حجم تردد های خودرویی در استان است.

وی از شماره گذاری 6 هزار و 700 خودرو در سال 96 خبر داد و گفت در یک سال گذشته 540 میلیون تردد در سطح استان به ثبت رسیده که بیشترین حجم تردد ها مربوط به محور قائمشهر به ساری بوده است.

 میرفیضی با اشاره به وقوع 9 هزار و 971 مورد تصادف در محورهای درون شهری و برون شهری استان تصریح کرد: 46 درصد تصادفات در حوزه درون شهری و 54 درصد آن در حوزه برون شهری بوده که از این میزان تصادفات 5 درصد منجر به فوت 85 درصد منجر به جرح و 10 درصد خسارتی بوده است.

وی با بیان این که 2.2 دهم درصد از کل تصادفات کشور در مازندران به وقوع پیوست، گفت: این رقم نشان دهنده قانونمندی مردم استان و همکاری مردم با پلیس است ضمن این که با کاهش 5 درصدی تصادفات منجر به فوت در استان شاهد روند کاهشی تصادفات فوتی در استان هستیم.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تجمع مردمی حمایت از عملیات ایران، امروز یگشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در شهر‌های  مختلف استان مازندران برگزار می‌شود.


تجمع مردم بابل


شــورای هــماهنگی تــبلیــغات اســلامی اســـتـــان مازندران اعلام کرد: تجمع حمایت و پشتیبانی مردم دارالمومنین بابل از موشک باران سپاه پاسداران به رژیم غاصب اسرائیل، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ همراه با نماز ظهر و عصر در امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار می‌شود.


قرار است این تجمع از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش شود.

تجمع مردم ساری
شــورای هــماهنگی تــبلیــغات اســلامی اســـتـــان مازندران همچنین اعلام کرد: تجمع حمایت و پشتیبانی مردم ولایتمدار و انقلابی ساری از حملات موشکی و پهپادی ایران به رژیم غاصب اسرائیل، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در میدان شهدای ساری برگزار خواهد شد.
این تجمع هم قرار است از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش شود.

تجمع مردم بابلسر

اجتماع مردم شهرستان بابلسر در حمایت از ایران مقتدر امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ میدان شهداء بابلسر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند