Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن حیدری روز پنج شنبه در آیین اختتامیه این رویداد علمی افزود: تعداد ایده‌پردازان شرکت کننده در این همایش به 22 نفر رسید که در پایان این رویداد از نفرات برتر تجلیل شد.
وی در رابطه با طرح های حائز رتبه در این همایش اظهار کرد: در جریان این رویداد یوسف نادری با ایده بطری آب آجری و ظرف غذای کودک رتبه اول، علی سبزعلی پور با ایده دوپامین حائز رتبه دوم، هادی قویدل با ایده افزایش کارایی الیاف گیاهی در برابر گرما و سایش با استفاده از نانو مواد رتبه سوم و معصومه میرکاظم زاده با ایده مدیریت متقاضیان خروج از مرز رازی رتبه چهارم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: الهه محمدزاد اصل برای ایده استفاده از کلکسیون گیاهان دارویی به جای چمن در فضاهای سبز در شهرها توانست رتبه پنجم را کسب کرده و ستاره مرادنیا برای ایده تولید محصولات زراعی بدون علف هرز به عنوان ایده قابل تقدیر شناخته شد.
رئیس پارک علم و فنآوری آذربایجان غربی به اهداف برگزاری این گونه نشست ها اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری رویدادهای شتاب توسعه در شهرستان‌ها، تشویق دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم به ایده‌پردازی، گسترش فرهنگ کارآفرینی و شروع یک کسب و کار نوین است.
حیدری با تاکید بر اینکه با ترویج ایده پردازی و ایجاد حس اعتماد به نفس به دنبال تحول در توسعه اقتصادی آذربایجان غربی هستیم، گفت: این تحول از طریق دانشجویان، دانش آموزان و فارغ التحصیلانی که بخواهند ایده‌های خود را به ثروت تبدیل کنند، ممکن خواهد بود.
وی همچنین اعلام کرد: راه‌اندازی مرکز رشد در خوی از جمله برنامه‌های پارک علم و فناوری است چراکه این شهرستان ضمن داشتن شرایط در شمال استان، دارای یکی از مرزهای ارتباطی کشور با اروپا نیز به شمار می‌رود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خوی نیز در هشتمین رویداد روشا، بیان کرد: علاوه بر آموزش یکی از رسالت‌های نظام آموزشی، شناسایی استعدادهای دانشجویان و هدایت آن‌ها به سمت ایجاد کسب ‌و کار است و برگزاری رویداد شتاب توسط پارک علم و فناوری می‌تواند در توسعه کسب و کار نقش موثری ایفا کند.
تقی دادرس در ادامه اظهار کرد: دانشگاه‌ها محتاج خون جدیدی در رگ‌های خود هستند که ایده‌های جدید به مثابه خون جدید در رگ‌های دانشگاه و جامعه عمل می کند.
وی ابراز کرد: هر یک از شرکت‌کنندگان رسانه‌ای برای ترویج رویدادهای شتاب خواهند بود و امیدواریم برگزاری اولین رویداد شتاب در خوی باعث افزایش ایده پردازی در منطقه شود.
به گزارش ایرنا، در جریان هشتمین رویداد شتاب آذربایجان/روشا/ کارگاه آموزشی با عنوان چگونه سلطان کسب و کار خود باشیم با هدف شناخت عوامل موثر بر کارآفرین شدن و موفقیت برگزار شد.
هشتمین رویداد شتاب آذربایجان با موضوع آزاد و با تاکید بر مزیت‌های نسبی خوی برگزار شد.
7133/3072/3214
7133/2093**
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل»  توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در نهم خرداد ماه امسال و در استان اصفهان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، گسترش فعالیت‌های تحقیق، توسعه و تمرکز بر فناوری‌های شناختی، تشویق ورود صنایع و شرکت‌های بزرگ و صاحب فناوری‌های نوین جهت سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارت‌آپ‌های شناختی و افزایش شتاب رشد استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها است.

این رویداد در سه محور تجهیزات و ابزار‌های سلامت شناختی، بازی‌ها و بسته‌های پرورش شناختی وهوش مصنوعی و داده کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهاد‌ها مالی، علمی و تخصصی، آغاز به‌کار خواهد کرد.

رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی با هدف آشنایی افراد با مفاهیم، کاربرد‌ها و جدید‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف علوم، اشتراک دانش، تبادل نظر و ترویج علوم شناختی برای ارتقای فهم و استفاده موثر از دانش علوم شناختی در زندگی روزمره و ارتباط آن با صنعت به منظور کاربردی‌سازی این دانش توسط دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و یا شرکت‌های فناوری، برگزارمی‌شود.  

منتورینگ و معرفی استارت‌آپ‌ها به عنوان یکی از بخش‌های رویداد‌های ترویجی علوم شناختی، برای ارتقاء و پشتیبانی از ایده‌ها و تیم‌های کارآفرین در حوزه علوم شناختی انجام می‌شود.

بخش به همرسانی و ارائه به سرمایه‌گذار یکی از بخش‌های مهم در رویداد‌های ترویجی علوم شناختی است که به کارآفرینان و شرکت‌های نوپا در این زمینه فرصت می‌دهد تا ایده‌ها و پروژه‌های خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کرده و از آنها حمایت مالی و حمایت از نظریه‌های تجاری دریافت کنند.

پنل‌های تخصصی و ترویجی، یکی از بخش‌های اساسی در رویداد‌های ترویجی علوم شناختی است که به صورت جلسات گروهی با حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلف علوم شناختی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهد تا از طریق بحث و تبادل نظر با افراد متخصص در حوزه‌های مختلف این دانش، به فهم عمیقی دست یابند.

نمایشگاه ارائه دستاوردها، یکی از بخش‌های جذاب در این رویداد است که به شرکت‌کنندگان، فرصت آشنایی با آخرین دستاوردها، پروژه‌ها و نتایج تحقیقات در زمینه علوم شناختی  و اشتراک گذاری این اطلاعات با جامعه علمی و عموم افراد را می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • ۳ اولویت اجرایی جایزه جوانی جمعیت/ ضرورت معرفی الگوهای فرزندآوری در جامعه
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب