Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز امید همه کشورهای مسلمان دنیا به ایران بوده و مردم آنها از مادران شهدای ما الگو می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در پنجمین جشنواره صبر و مقاومت در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار کرد: مادران بزرگوار شهدا در راه عشق به خدا و در راه خدا،از جوان هایشان که سال ها با جان و دل آنها را در دامان خویش پرورش داده بودند،دل می کندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که تمام امید همسران‌شهدا نیز به همسران‌شان بود،تصریح کرد:همسران شهدا وقتی دیدند که همسرانشان با تاسی به شهدای کربلا و از جمله  حضرت ابوالفضل العباس (ع)راهی میدان جنگ می شود،از آنان دل می کندند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:ما الگوهای زیادی در تاریخ اسلام و انبیا داریم که باید قدرشناس آن باشیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به این که وقتی که به حج سفر می کنیم سخن از یک بانوی بزرگ به عنوان اسوه صبر به نام هاجر است،عنوان کرد:الگو و اسوه مادران و همسران‌شهدا،حضرت فاطمه زهرا(س)است.

 

وی ادامه داد:بر کسی پوشیده نیست که بال سبز پیروان مکتب اسلام،فرهنگ انتظار و امید است و امروزه،رسالت همه ما سنگین است که نباید از آن غفلت کنیم.

 

وی با تاکید بر این که امروزه امید همه کشورهای مسلمان دنیا به ایران بوده و مردم آنها از مادران شهدای ما الگو می گیرند،ابراز کرد: فرزندان ما امروز نه تنها در مرزهای جمهوری اسلامی،بلکه در یمن، اروپا، سوریه، بحرین و حتی در دل غرب در حال جنگیدن با دشمن هستند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن اشاره به نقش والای ولی فقیه در جامعه،ابراز کرد: باید بدون تبدیل و تغییر در مسیرمان، یاری کننده رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که نقش ولایت و رهبری در وحدت و انسجام جامعه اسلامی بی بدیل است،متذکر شد:نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت،در وحدت و انسجام جامعه اسلامی و راهکارهای فرهنگ سازی برکسی پوشیده نیست.

 

لازم به ذکر است که در این مراسم از خانواده ۲۲شهید مرزبانی استان خراسان جنوبی تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز 20 میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه های درشت تگرگ بود که به خودروها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بارندگی در خراسان جنوبی هنوز در مناطقی از استان تا عصر امروز ادامه دارد .


در شبانه روز گذشته در برخی مناطق سربیشه همچون مختاران 73 میلیمتر باران بارید.

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند