Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم (ع) از حوزه شهدای خواهر به مناسبت روز ملی درختکاری به کاشت درخت در اطراف پایگاه خود پرداختند.
فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درمورد روز درختکاری:
ما از مردم خواهش می کنیم که درخت را پاس بدارند و فضای سبز را اهمّیّت بدهند. «هر ایرانی یک درخت» که گفته میشود و در زبان‌ها هست، شعار خوبی است؛ سعی کنند در این ایّام - که ایّام درختکاری و فصل درختکاری است - هرچه میتوانند [کاشت درخت را]افزایش بدهند؛ و جلو دست تطاولی که دراز میشود گاهی به فضا‌های سبز را، هم مردم و هم مسئولان بالخصوص بگیرند و نگذارند؛ چه جنگل‌های ما، چه مراتع ما و چه فضا‌های سبز شهری و آنچه که حول‌وحوش شهر هست؛ والّا اگر چنانچه شما‌ها با قوّت و قدرت برخورد نکنید، این دامنه‌های البرز که در تهران ملاحظه میکنید، تا آن بالابالا‌های آن آهن و سیمان خواهد شد؛ یعنی همین‌طور کسانی سوءاستفاده میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اینکه شما میگویید که نشستید و روی این مسئله برنامه‌ریزی کردید، این خیلی خوب است؛ منتها باید در عمل به‌طور محسوس این مشاهده بشود و انسان بداند که واقعاً یک کار اساسی دارد انجام میگیرد؛ ان‌شاءالله موفّق باشید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»

حزب الله با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در راستای دفاع از ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، بعد از ظهر امروز دوشنبه محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه نظامی «رویسات العلم» در ارتفاعات کفرشوبا را با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

براساس این بیانیه، نقاط مورد نظر مقاومت با دقت مورد اصابت آتش توپخانه رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان، همچنین یک هدف نظامی صهیونیست ها در شهرک عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله مستقیم قرار داد.

در مقابل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هواپیماهای این رژیم، نقاطی را در مناطق راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

این در حالی است که «آبیشای لیوی» خاخام صهیونیست با اشاره به اوضاع دشوار ارتش رژیم صهیونیستی به علت حملات کوبنده حزب الله در شمال فلسطین اشغالی گفت که این وضعیت از زمان شکل گیری رژیم جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ سابقه نداشته است.

لیوی که در فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال فلسطین اشغالی فعالیت می‌کند، افزود که از سال ۱۹۴۸ تاکنون، عید موسوم به «پسح» به این شکل در ارتش برگزار نشده و همه شهرک‌ها به پایگاه تبدیل شده‌اند.

وی به رسانه صهیونیستی «سروگیم» گفت: در نتیجه اوضاع جبهه شمالی، نیروهای احتیاط شمارشان چند برابر شده است. ما به پایگاه‌های نظامی رفتیم تا آنها را برای عید مهیا کنیم. دسترسی به آنها سخت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس