Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۹ فقره قتل در استان زنجان رخ‌داده و ماه جاری هم دو مورد قتل گزارش شده که بیشتر آنها کشف‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، افزود: زنجان جزو سه استان امن کشور است و جرائم سازمان‌یافته در این استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس  است و امروز ناجا با اقتدارتر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد . خوشبختانه پلیس استان زنجان اعتماد مردم را به خوبی جلب کرده و در این راستا موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مقابله و مبارزه با اراذل‌واوباش، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاک‌سازی مناطق آسیب‌پذیر از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است.

آزادی به وقوع قتل در استان زنجان طی ۱۱ ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۹ فقره قتل در استان رخ‌داده است و در ماه جاری هم دو مورد قتل در استان رخ‌داده و بیشتر این قتل‌ها در استان کشف‌شده است.

وی ابراز کرد: زنجان در بین ۳۴ استان کشور  سی امین رتبه در بحث وقوع قتل را دارد و کمترین قتل در این استان رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز کرد: پیشگیری از وقوع جرم یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی در این خصوص با مدیریت و برنامه‌ریزی وارد عرصه شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور