Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت مسائل ترافیکی و مصوبات شورای ترافیک شهرستان بویراحمد برگزار و موضوعات زیادی در این جلسه مطح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  چهارفصل، نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت مسائل ترافیکی و مصوبات شورای ترافیک شهرستان بویراحمد با حضور اعضای این شورا امروز در استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نشست مشکلات شهر یاسوج از جمله بخشی از مسائل ترافیکی با همکاری پلیس راهور، شهرداری و معاونت فنی استانداری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته هایی به طور ویژه این مشکلات را کارشناسی کرده و در جلسه آینده نتیجه نهایی را ارایه کنند.

از جمله مسایلی که در این نشست مطرح شد بحث ساماندهی وانت بار های میوه فروش، جمع آوری کیوسک های بدون مجوز از سطح شهر یاسوج، وضعیت ترافیک در تقاطع خیابان پاسداران و بررسی اعطای مجوز برای احداث رستوران و تالار در تنگه گنجه ای بود .

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: وانت بار های میوه فروش در خیابان 60 متری یاسوج موجب ترافیک و راه بندان می شوند که برای ساماندهی انها در ورودی و خروجی شهر یاسوج دو نقطه با هماهنگی شهرداری، پلیس راهور و معاونت فنی استانداری مشخص شده است و قرار است با مالک زمین توافقاتی صورت گیرد و این میوه فروش های دوره گرد در آنجا مستقر شوند.

عزیز فیلی به افزایش دستفروش ها در پچیاده روهای شهر یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به آستانه سال جدید دستفروشی در سطح خیابان های شهر یاسوج افزایش یافته که این کار غیر عرفی و خلاف مقررات شهری و ترافیکی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد:با احداث رستوران در منطقه تفریحی تنگ گنجه ای به دلیل ایجاد ترافیک مخالفت می شود و این طرح اجرا نخواهد شد.

معاون عمرانی استاندار عنوان کرد: ترافیک و بی نظمی در خیابان بیمارستان شهید یاسوج نیز از دیگر مواردی است که کمیته ای تخصصی متشکل از نمایندگان شهرداری و شورای شهر ، فرمانداری ، پلیس راه و نهادهای مربوطه این موضوع را بررسی و نتیجه  نهایی را اعلام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست به مشکلات ترافیکی در تقاطع خیابان پاسداران یاسوج اشاره کرد و گفت: در نشست شورای ترافیک قبلی نیز این موضوع مطرح  و جزو مصوبات بود که مقررشد که در این نقطه از شهر چراغ راهنمایی نصب و خیابان گلستان 6 نیز یکطرفه شود که تاکنون اقدامی انجام نشده است که سجاد بهرامی از مسئولان شهرداری یاسوج در پاسخ وی گفت چراغ راهنمایی خریداری شده و تا قبل از سال جدید در این محل نصب و راه اندازی می شود .

سرهنگ اسماعیل خوشوقت به موضوع خودروهای میوه فروش در سطح شهر یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: از زمان مصوب شدن ساماندهی این خودروها پلیس تمام تلاش خودر را به کار گرفته است و تاکنون نیز در تعقیب و گریز و برخورد با خودروهای میوه فروش 3 دستگاه خودروی پلیس آسیب جدی دیده و از کار افتاده اند.

معاون فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت : وقتی در برخورد با خودروهای میوه فروش در سطح شهر یاسوج عقب نشینی می کنیم وضعیت بدتر می شود و این خودروها حتما باید از سطح شهر جمع اوری شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی علم فیزیک برای نجات جان یک انسان به کمک می آید (فیلم) نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم) یسنا پس از 4 روز توسط امدادگر کایت‌سوار هلال‌احمر نجات یافت (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو
  • ببینید | تعقیب در خیابان
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد