Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام- ایرنا- در جریان برگزاری مرحله استانی مسابقات ورزش دانش اموزی که هم اکنون در چند رشته در دهلران درحال برگزاری است تیم فوتسال دانش آموزان دختر دهلران به عنوان قهرمانی مسابقات استانی فوتسال دست یافت.

به گزارش ایرنا،مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاه های استان ایلام مقطع متوسطه اول به میزبانی شهرستان دهلران با حضور پنج تیم از شهرستان های ایلام، دره شهر،آبدانان،زرین آباد و دهلران به مدت سه روز به صورت دوره ای در دهلران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این مسابقات تیم فوتسال دانش آموزان دختر دهلرانی قهرمان شد و تیم های آبدانان ودره شهر نیز به مقام دوم و سوم رسیدند.
سانیا نقی زاده نیز از تیم دهلران به عنوان بهترین گلزن این مسابقات معرفی شد.
در مسابقات والیبال دختران دانش آموز نیز که با حضور هشت تیم از شهرستان های مختلف استان ایلام به میزبانی دهلران انجام شد به ترتیب تیم های دانش آموزی دختران شهرستان های ایلام، پهله و چرداول اول تا سوم شدند.
مرحله استانی مسابقات ورزش دانش اموزی با حضور دانش آموزان مناطق چهارده گانه استان دررشته های فوتسال،والیبال وطناب زنی با حضور 800 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع متوسطه اول و ابتدایی به میزبانی دهلران در حال انجام است.
تا کنون تیم های قهرمان دانش اموزی دختران در رشته های فوتسال و والیبال مشخص شده اند وتا 4 روز دیگر نیز تیم های قهرمان رشته های فوتسال و والیبال پسران دانش آموز نیز مشخص می شود.
7175 /6034

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شبکه برق روستای "تختان بخش سراب میمه در شهرستان دهلران که بر اثر سیل ۲ روز گذشته آسیب دیده بود، وصل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ولی الله ناصری، روز یکشنبه با اشاره به حضور به‌موقع و سریع نیروهای برق شهرستان برای رفع آسیب دیدگی شبکه برق روستای تختان به دلیل وقوع سیل گفت: بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا، ترانسفورماتور برق روستا و بیش از یک هزار متر شبکه برق‌رسانی روستا دچار خسارت شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه با اشاره به تخریب تعدادی از پایه‌های برق این روستا افزود: این پایه ها با تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان دهلران به سرعت نصب شد.

ناصری به آمادگی این شرکت برای مقابله به حوادث غیرمترقبه، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، اشاره و عنوان کرد: در کمتر از چند ساعت، شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای "تختان" اصلاح شد.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان به محل اعزام شدند.

ناصری به نصب بیش از یک هزار متر کابل برق در بازه زمانی کوتاه اشاره کرد و گفت: هم اکنون روستای تختان از برق پایدار برخوردار است.

به گزارش تسنیم، زیرساخت های برق، آب و گاز روستای تختان به دنبال بارش شدید باران، وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در روز جمعه 14 اردیبهشت آسیب جدی دیده بود.

دهستان تختان، یکی از دهستان‌های بخش سراب میمه شهرستان دهلران در استان ایلام است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز