Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@23:05:34 GMT

پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۷۳۰۳

تیم پیکان تهران عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران از آن خود کرد. آفتاب‌‌نیوز : هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با دو دیدار در تهران پیگیری شد. در مهمترین دیدار این هفته از لیگ برتر بانوان تیم پیکان تهران که با 10 برد و 31 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار داشت، در خانه والیبال تهران به مصاف نماینده پایتخت رفت و سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا یک هفته مانده به پایان این رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 14 نماینده تهران را شکست دادند و با 11 برد و 34 امتیاز قهرمانی خود در لیگ برتر بانوان را جشن گرفتند.
هدیه صابری و شیما حقوقی زاده داوران اول و دوم این مسابقه که 100 تماشاگر داشت بودند و اکرم ابوالقاسم نیز بر این دیدار که 85 دقیقه طول کشید، نظارت داشت. نماینده تهران در این مسابقه یک کارت زرد تیمی به دلیل تاخیر در بازی از داور نخست دریافت کرد.
تیم ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان نیز این هفته در خانه والیبال تهران میهمان سالوت بود و میزبان خود را سه بر صفر شکست داد تا با 10 برد و 29 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان اکتفا کند. ذوبی ها امسال سیزدهمین مدال خود را به رنگ نقره دریافت می کنند. پنج مقام قهرمانی، شش نایب قهرمان و دو مقام سومی افتخارات ذوب آهن در لیگ برتر بانوان است.
سالوتی ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 20 و 27 بر 25 مغلوب ذوب آهن شد تا هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند. این مسابقه یک ساعت و 92 دقیقه طول کشید و 80 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت.
سومین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان قرار بود در تبریز برگزار شود که باشگاه بهنمیر مازندران در نامه ای به سازمان لیگ از حضور در این مسابقه انصراف داد و تبریز ها به نخستین برد خود بدون حضور در میدان دست یافتند.
هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر بانوان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده پیگیری می شود، اما نتایج این بازی ها در رده بندی تیم های اول تا سوم این رقابت ها تاثیری نخواهد داشت.
جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته سیزدهم به قرار زیر است:
پیکان تهران 11 برد و 34 امتیاز
ذوب آهن اصفهان 10 برد و 29 امتیاز
بهنمیر مازندران 7 برد و 20 امتیاز
نماینده تهران 4 برد و 12 امتیاز
سالوت 3 برد و 10 امتیاز
آبنوس 3 برد و 9 امتیاز
شهرداری تبریز یک برد و 3 امتیاز

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان

تیم شطرنج نفت تهران (تهرانسر) با کسب ۱۶ امتیاز در بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با اقتدار به قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران از 23 الی 28 فروردین‌ماه با حضور 9 تیم از 6 استان و هم‌چنین باحضور 4 استاد بزرگ، 3 استاد بین‌المللی، 4 استاد فیده و 2 کاندیدا استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن مسابقات نوین فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی و با مجموع جوایز 250 میلیون تومانی برگزار شد و رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر میان رقبای نیمه بالایی جدول رده‌بندی برای کسب عناوین پیکارها به پایان رسید.

 تیم نفت تهران با 16 امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز 13 امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با 11 امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

 تیم‌های نخبگان شطرنج با 8 امتیاز، شهرداری کرمانشاه با 7 امتیاز، فیل خوب با 7 امتیاز، پیشگام نوین تهران با 7 امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با 2 امتیاز و افلاک لرستان با 1 امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

 تیم نفت تهران (تهرانسر) تا قبل از آغاز دور نهم که دور پایانی است، قهرمانی خود در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور را مقتدرانه قطعی کرد و جواز حضور در مسابقات تیمی شهرهای آسیا 2025 روسیه را کسب کرد.

 در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج آقایان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

 اسامی اعضاء تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان و مقام سوم لیگ برتر شطرنج آقایان کشور

تیم قهرمان: نفت تهران
بازیکنان: استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه، استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد فیده امیرحسین کاشفی، سید مهدی مروج
مربی: میلاد مظفر
سرپرست: خلیل‌الله آقایی

تیم نایب قهرمان: پیکار افکار لرستان
بازیکنان: استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی، محمدمهدی عباسی، بهزاد سلیمیان، علی غیوری‌فر، امیر غیوری‌فر
مربی: امیررضا پوررمضانعلی
سرپرست: آریا دهقانی

تیم سوم: باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز)
بازیکنان: استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی‌راد، سید علیرضا حسینی، رضا صادقی
مربی: مرتضی صادقی
سرپرست: مرتضی صادقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان