Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم افتتاحیه سومین دوره رقابتهای وزنه برداری جام بین المللی فجر با حضور دکتر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان، مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک،علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، اورسلا پاپاندراء نایب رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، مسئولان کشوری و مدیران نفت اهواز در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رژه تیم ها، تلاوت کلام الله قرآن مجید و سرود ملی کشورمان، گروه موسیقی محلی به اجرای یک قطعه کلیپ هنری پرداخت. در ادامه دکتر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان برای حاضران در مراسم افتتاحیه سخنرانی کرد و در بخشی از صحبت های اظهار داشت: از مدیران وزنه برداری کشور که برای برگزاری این مسابقه زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم. به تمامی ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مسئولان وزنه برداری سایر کشورها خیرمقدم می گویم که در کشور ما حضور پیدا کردند.امیدوارم میزبان خوبی برای حاضران در این مسابقات باشیم و با خاطره خوب کشورمان را ترک کنند.


در بخشی دیگر از مراسم افتتاحیه سومین دوره جام بین المللی فجر، مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان داشت: به نایب رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری و سایر مسئولان وزنه برداری آسیا برای تشریف فرمایی در این مسابقات خیرمقدم می گویم. برای رشد وزنه برداری بانوان این قول را می دهم که حمایت گسترده ای در این رشته داشته باشیم تا در رقابتهای بین اللملی افتخارآفرینی کنند.

در ادامه مراسم نیز اورسلا پاپاندرا نایب رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری به سخنران پرداخت و بیان کرد: سالهای قبل نیز برای حضور در رقابتهای جام بین المللی فجر به ایران دعوت شده بودم ولی به دلیل پاره ای از مشکلات به کشورتان نیامدم، ولی ازاینکه امسال در اهواز هستم، خیلی خوشحالم. ایرانی ها بسیار میهمان نوازان هستند و هیچ وقت این خاطرات خوش را فراموش نمی کنم و از این رو قصد دارم هرساله در این مسابقات حاضر شوم.
وی در ادامه صحبت های خود در این مراسم گفت: ایران فرهنگ بسیار غنی دارد و این پیشنه قوی در دنیا قابل تقدیر و ستایش است. از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران تشکر می کنم و امیدوارم در آینده نزیدک وزنه برداری ایران و آمریکا همکاری های زیادی با یکدیگر داشته باشند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری آخرین سخنران این مراسم بود و در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: از طرف وزنه برداری ایران به کشورهای که در رقابتهای جام بین المللی فجر حضور پیدا کردند سپاسگزاری خود را اعلام می کنم. این مسابقات در استان خوزستان برگزار می شود، استانی که در دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان اسلام ایستاد.
وی ادامه داد: از اسپانسرهای حاضر در این مسابقات از جمله نفت اهواز، بیمه معلم و دیگر ارگان ها در جهت برگزاری باشکوه این مسابقات تلاش کردند، سپاسگزارم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: وزنه برداری بانوان را برای رشد و پیشرفت مورد حمایت قرار می دهیم و امیدواریم بانوان وزنه برداری کشورمان در رقابتهای بین المللی حضور شایسته ای داشته باشند.
ریاست فدراسیون در پایان؛ از تک تک پیشکسوتان وزنه برداری ایران همچون استاد محمد زهتاب، استاد مصطفی حکمت پور، محمد نصیری اسطوره وزنه برداری ایران جهان، پهلوان علی پاکیزه جمع قهرمان جهان و آسیا برای حضور در این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران