Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه - ایرنا - به دنبال صعود تیم فوتسال سن ایچ ساوه به لیگ برتر که با برتری در 2 بازی مرحله پلی آف مقابل حریف کرجی حاصل شد،‌استاندار مرکزی عصر پنجشنبه، در پیامی این رخداد ورزشی را تبریک گفت.

سید علی آقازاده در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا، قرار گرفته آورده است: استان مرکزی همواره و در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور ظرفیت های بالقوه فراونی داشته که در صورت توجه مناسب به این توانمندی ها می تواند جایگاه مطلوبی در کشور و عرصه بین الملل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، با کمال مسرت و خوشحالی صعود مقتدرانه تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه به لیگ برتر را به مدیران٬ مدیرعامل باشگاه٬ کادرفنی، بازیکنان و هواداران پرشور و مردم شریف و بزرگوار و ورزش دوست ساوه تبریک گفته و امیدوارم با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ و حمایت همه نهادهای متولی بخصوص حضور و حمایت بخش خصوصی شاهد حضور قدرتمند تیم های استان در لیگ های مختلف ورزشی در مسابقات سال آینده باشیم.»
شهرستان ساوه در لیگ برتر فوتسال آینده کشور دارای 2 نماینده (شهرداری و سن ایچ) خواهد بود.
/3075/6539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی

پس از نتایج شگفت‌انگیز تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا و صعود به جام جهانی، این تیم در رنکینگ جهانی چهار پله صعود کرد.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این درحالی است که در روزهای گذشته تیم ملی فوتسال افغانستان با درخشش در جام ملت‌های فوتسال آسیا به جایگاه پنجم این مسابقات راه پیدا کرد و جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم همه ایرانی هستند و حالا افغانستان به قدرتی تازه در فوتسال آسیا تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال