Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@04:02:53 GMT

اخبار برگزیده شهرستانهای 17 اسفند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۸۱۹۱

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نطنز در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: 4 هزارو۳۰۰ اصله نهال در هفته منابع طبیعی دراین شهرستان توزیع شد.
زمانی با بیان اینکه قاچاق چوب تاغ در25 هزار هکتار از تاغزارهای کویری بخش امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود به بحرانی برای این اداره تبدیل شده ازگروه های مردم نهاد خواست تا در زمینه حفظ و حراست از عرصه های بیایبانی نطنز با این اداره همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان درآیین رونمایی از ضریح خیرساز امامزاده ابوالقاسم روستای سهروفیروزان از آمادگی350 بقعه متبرکه استان برای اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد .
حجت الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه این طرح از 28 اسفندآغاز و تا 17 فروردین سال 97 ادامه داردگفت: دراین طرح به مسافران نوروزی امکانات رفاهی وخدماتی از جمله اسکان با تجهیزات اقامتی، برپایی ایستگاه های صلواتی، طبخ غذا به زائران وگردشگران نوروزی خدمت رسانی می کند.
ضریح حرم امامزاده ابولقاسم روستای سهروفیروزان با هزینه بالغ بر800 میلیون ریالی تیاری، خیر این روستا ساخته شده است.

 

 


کلنگ احداث کتابخانه مرکزی بویین میاندشت به زمین زده شد.
این کتابخانه درزمینی به مساحت هزار و200 و زیربنای هزار و 800 مترمربع در سه طبقه با اعتبار30 میلیارد ریالی ساخته می شود.
در این آیین امیر هلاکویی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: از 300 کتابخانه عمومی استان 180 کتابخانه عمومی نهاد کتابخانه ها و 120کتابخانه مشارکتی هستند.

 

 

 

 

سی وششمین دوره مسابقات قرآن ومعارف اسلامی دانش آموزان شمال استان درآران و بیدگل برگزارشد.
محسن عباسیان دبیر اجرایی این مسابقات با بیان اینکه این شهرستان میزبان حدود هزار دانش آموز از شهرهای کاشان ,آران وبیدگل ،اردستان ،زواره ،میمه ،شاهین شهر ،امامزاده و نطنز بود افزود: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد .
درسه سال گذشته آران وبیدگل جزو ۳ شهر برتر در مسابقات قرآن استان اصفهان بوده است .

 

 

 

از ابتدای امسال تاکنون 402نفر از افراد زیرپوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) فلاورجان براساس دستورالعمل‌های توانمندسازی از چرخه دریافت کمک معیشت خارج‌ شده‌اند.
حمیدرضا طاهری رییس کمیته امداد امام خمینی فلاورجان با اشاره به اینکه دریکسال گذشته تسهیلات اشتغال‌زایی ‌به500 نفر از متقاضیان پرداخت‌ شده گفت: این تسهیلات با توجه به خشک‌ سالی‌های اخیردرزمینه‌های دامپروری ،کشاورزی ، صنایع‌دستی وصنعتی به مددجویان واگذار شده است.

 

 

 

آیین افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی وبازیهای بومی محلی روستاییان آران وبیدگل برگزارشد.
رییس هیات ورزشهای بومی محلی آران وبیدگل هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شورونشاط بین مردم بویژه جوانان روستایی بیان کرد وگفت: این دوره از المپیاد در 8 رشته ورزشی به مدت 3 ماه درسالن شهدای ورزشکارشهرستان برگزار می شود.
مهدی رعایایی با اشاره به حضور420 ورزشکار از 11 روستا وسه شهر تابعه شهرستان در این المپیاد ورزشی افزود: لی لی، دویدن با گونی،دال پلان، هفت سنگ، طناب زنی، نشانه روی پا، دارت و تنیس روی میز از جمله رشته های این المپیاد ورزشی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز