Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@08:16:52 GMT

«من‌ و تو» برای خواننده پیشکسوت دردسر درست کرد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۸۲۵۴

«من‌ و تو» برای خواننده پیشکسوت دردسر درست کرد + عکس

رکنا: چهره ماندگار موسیقی، فرج علیپور که امسال به‌عنوان چهره ماندگار موسیقی نواحی کشورمان مورد تقدیر قرار گرفت، از ٥‌ سال ممنوع‌التصویری که به گفته این هنرمند دلیلش یک پیام تبریک بوده، ناراضی است.

این خواننده و نوازنده کمانچه لری که نشان درجه یک هنری دارد و در جشنواره موسیقی فجر امسال برای یک عمر فعالیت هنری مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: در کنسرتی در آلمان بعد از اجرای برنامه یک‌نفر با دوربین آمد و از ما خواست عید را تبریک بگوییم و ما هم یک تبریک ساده گفتیم و آن را در شبکه من و تو پخش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌که بعدها جریان را گفتم و ابراز بی‌اطلاعی کردم، مسئولان که فهمیده بودند گفته‌های ما حقیقت دارد؛ اجازه دادند کنسرت‌هایمان بدون هیچ مشکلی مانند قبل در داخل کشور برگزار شود؛ اما در صداوسیما فضای دیگری به وجود آمد. ماجرا ابتدا از صداوسیمای لرستان شروع شد. آن‌قدر این مسئولان استانی به تهران نامه نوشتند و گفتند، چرا آثار مرا پخش می‌کنند که در صداوسیمای تهران هم ممنوع‌الصدا و تصویر شدیم. حالا ٥‌سال است این ممنوعیت در صداوسیما برای من به وجود آمده و همچنان هم ادامه دارد.

فرج علیپور ادامه می‌دهد که «به رغم تقدیر در جشنواره فجر، اما صداوسیما اجازه پخش آثارم را نمی‌دهد و تمام ٥٠ اثری را که در صداوسیما اجرا کرده‌ام، غیرقابل پخش می‌داند». این هنرمند Artist باسابقه گریزی هم به دو‌سال قبل می‌زند: سالار عقیلی یکی دو‌سال قبل با همین شبکه من و تو مصاحبه کرد، ولی آقایان نخواستند که مشکلی به ‌وجود بیاید و نیامد. اما برای من...

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید

 امین سالمی (رهبر ارکستر نوای آفتاب) ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال جدید ۳۱ خردادماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. او درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم، همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود؛ چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • قرآن همه چیز ماست
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان