Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- همسر اسماعيل کشاورز گفت: پيگيري هاي استاندار آذربايجان غربي براي آزادي همسرم که چندي پيش در شمال عراق دستگير شده بود، به نتيجه رسيد و وي تا ساعتي ديگر از مرز تمرچين (پيرانشهر) وارد کشور مي شود.

نازنين زنگباري شامگاه پنجشنبه در گفت و گو تلفني با خبرنگار ايرنا با قدرداني از تمامي مسئولاني که آزادي همسرش را پيگيري کردند، افزود: اسماعيل حدود 40 روز قبل به صورت قانوني وارد اين کشور شده اما به دلايل نامعلومي دستگير شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي که براي استقبال از اسماعيل تا پايانه مرزي تمرچين سفر کرده است، افزود: همسرم 25 سال سابقه فعاليت در رشته هاي مختلف ورزش هاي رزمي و به ويژه رشته کيوکوشين دارد و براي برگزاري دوره آموزشي به عراق سفر کرده بود.
به گزارش ايرنا محمدمهدي شهرياري، استاندار آذربايجان غربي چند روز پيش در ديدار با استاندار اربيل(در اروميه)، آزادي اسماعيل کشاورز را مورد تاکيد قرار داده بود.
اسماعيل کشاورز که مربي کيوکوشين کاراته است، به دليل نزديکي محل سکونتش(اروميه) با مرز کردستان عراق، پيش از اين نيز براي آموزش و برگزاري کمپ هاي تمريني راهي اربيل شده بود.
7125/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم