Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@14:03:14 GMT

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۸۴۲۲

به گزارش مهر، آیین اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم امشب ۱۷ اسفندماه با حضور جمعی از مدیران، برنامه سازان و هنرمندان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما ساعت ۱۹:۵۷ و با تاخیر یک ساعته آغاز شد.

جمعی از هنرمندان و مدیران صدا و سیما شامل علی نصیریان، سیروس مقدم، داریوش اسدزاده، هرمز شجاعی مهر، عادل فردوسی پور، فرهاد آییش، مهدی سلطانی، همایون اسعدیان، مرتضی میرباقری، علی اصغر پورمحمدی، محمدرضا جعفری جلوه، فضل الله شریعت پناهی، مهدی روشن روان، مجید زین العابدین، سلیم غفوری، داریوش کاردان، علیرضا خمسه، سیروس الوند، جمشید گرگین، سروش صحت، مرتضی حیدری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این مراسم حضور دارند.

عبدالعلی علی عسکری رییس صدا و سیما و داوود میرباقری که قرار است امشب از او تجلیل شود همزمان با هم وارد سالن شدند.

بعد از قرائت قرآن مراسم با کلیپی از سخنان امام خمینی(ره) آغاز شد که در بخشی از آن سرود انقلابی «بوی گل سوسن و یاسمن آمد» خوانده می شد. همچنین بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت صداوسیما در این مراسم پخش شد.

درحالیکه پیش از این مجریان دیگری برای اجرای این اختتامیه اعلام شده بودند محمد سلوکی پشت تریبون قرار گرفت و در ابتدا بیان کرد که قول می دهد خیلی صحبت نمی کند.

محمد احسانی دبیر چهارمین جشنواره جام جم در پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به روند جشنواره عنوان کرد: امیدواریم این جشنواره از سال های بعد به شکل منظم و سالانه برگزار شود.

وی افزود: سیاست اولیه این بود که همه قالب ها را در این دوره نداشته باشیم.

دبیر جشنواره جام جم با اشاره به اینکه هیات انتخاب جشنواره همان مراکز و شبکه هایی بودند که این آثار را تولید کرده بودند، توضیح داد: داوران جشنواره از ابتدای دی ماه در هر بخش آثار را داوری کردند.

در بخشی از این مراسم عبدالعلی علی عسکری و مرتضی میرباقری برای تجلیل از خانواده شهید محسن خزاییان از شهدای مدافع حرم رسانه ملی روی سن آمدند و از خانواده این شهید تجلیل شد و مخاطبان ایستاده این خانواده شهید را تشویق کردند.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن