Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل با حضور مسئولان استانی در راستای هماهنگی برای اجرای طرح‌های نوروزی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تشکیل شد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل با حضور مسئولان استانی در راستای هماهنگی برای اجرای طرح‌های نوروزی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد تا در ایام نوروز هلال احمر اردبیل با 20 پایگاه ثابت و سیار و 33 خودرو و آمبولانس مجهز در راه‌های استان در آماده باش بوده و فوریت‌های پزشکی استان نیز 6 ایستگاه سلامت در 6 محور اردبیل مستقر کند.

آمادگی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در این جلسه اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان باید با هماهنگی کامل در ارائه خدمات به مسافران تلاش کنند تا میهمان‌نوازی مردم استان مخدوش نشود.

علی ندایی بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در زمینه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان تا آغاز سفرهای نوروزی تمامی محورهای اردبیل را برای تردد و جابه‌جایی مسافران نوروزی آماده کنند تا شاهد حوادث تلخ احتمالی به دلیل پایین بودن ایمنی راه‌های استان نباشیم.

وی افزود:‌ برای خدمات‌رسانی و استقبال از مسافران و گردشگران ورودی به استان اردبیل باید از آمادگی لازم و کافی برخوردار بوده و با بررسی نقاظ ضعف و کاستی‌ها در این حوزه در سال‌های گذشته، زمینه رفع آنها را در نوروز 97 فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گردشگری را از مهمترین صنایع سودآور برشمرد و تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم سهم مناسبی از این صنعت در راستای توسعه و پیشرفت منطقه داشته باشیم باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌ها در این حوزه را تامین کنیم که از مهمترین زیرساخت‌ها در این حوزه وجود راه‌های ایمن است.

ندایی گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان مشارکت و همکاری لازم را در زمینه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران داشته باشند تا بتوانیم با جلب رضایت گردشگران زمینه رونق صنعت گردشگری را در استان فراهم آوریم.

خدمات‌رسانی 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به مسافران نوروزی

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل نیز در این جلسه از آماده‌باش نیروهای راهداری در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: طرح نوروزی راهداری از 23 اسفندماه در سطح استان اردبیل آغاز می‌شود و در قالب این طرح تلاش می‌کنیم تا خدمات‌رسانی مناسبی به مسافران نوروزی و ترددکنندگان از سطح جاده‌های استان داشته باشیم.

علی رحمتی افزود: 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات می‌دهد که در زمینه آماده‌سازی این مجتمع‌ها اقدامات لازم انجام شده است تا پذیرای مناسب برای گردشگران و مسافران نوروزی در سطح استان باشند.

وی از آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه‌جایی مسافران خبر داد و تصریح کرد: امسال یک هزار و 100 دستگاه انواع وسایط نقلیه عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده هستند و در این زمینه نارسایی و کاستی وجود ندارد.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه امسال افزایش کرایه اتوبوس در استان نداریم انتظار می‌رود تا مردم با مشاهده هر گونه تخلفی در این زمینه موارد را اطلاع‌رسانی کنند تا برخوردهای لازم و قانونی با افراد متخلف انجام شده و از نارضایتی‌ها در این حوزه بکاهیم.

رحمتی با اشاره به پیش‌بینی افزایش مسافران در ایام نوروز در مقایسه با دیگر روزهای خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا خدمات مناسبی را برای مسافران نوروز در محورهای مواصلاتی ارائه داده و ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز به شکلی مطلوب برای جابه‌جایی مسافران مهیا کنیم.

استفاده از روش‌های ارشادی در تخلفات رانندگی

رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: در ایام تعطیلات سعی خواهیم کرد در جریمه رانندگان از روش‌های ارشادی و ایجابی به جای جریمه‌های رانندگی استفاده کنیم تا این امر زمینه‌ساز ایجاد خاطره‌ای خوش و فرهنگسازی رانندگی اصولی در استان شود.

سیدحجت فتاحی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رانندگان منضبط که وارد استان می‌شوند نیز کارت هدیه اهدا می‌شود که تلاش می‌کنیم این امر اقدامی در راستای تشویق و ترغیب هر چه بیشتر رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شود.

وی از برخورد جدی با رانندگان متخلف در سطح استان خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی با رانندگانی که تخلفات مکرر داشته باشند برخورد جدی و قاطع خواهد شد تا این تخلفات مکرر به تهدیدی برای جان خود این رانندگان و سایر هموطنان نشود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را از مهمترین اولویت‌ها دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کنار رعایت سرعت مطمئنه مورد توجه رانندگان و ترددکنندگان از سطح جاده‌های استان قرار گیرد تا شاهد وقوع حوادثی تلخ در محورهای مواصلاتی اردبیل نباشیم.

فتحی با اشاره به کاهش 10 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 17 درصدی تعداد متوفیان در تصادفات در سطح جاده‌های استان اردبیل از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: تلاش نیروهای پلیس راه استان بر این است تا شاهد کاهش هر چه بیشتر تصادفات در سطح جاده‌های استان باشیم که به همین منظور آماده‌باش نیروهای پلیس را در ایام نوروز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری