Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@20:38:31 GMT

جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در فیض آباد برگزارشد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۹۸۹۹۱

جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در فیض آباد برگزارشد

رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد پنجشنبه شب در این مراسم گفت: مرمت و احیای رباط تاریخی وحمام سنتی حاج لطفعلی فیض آباد از اهداف بلند مدت شورای شهر می باشد.
غلامرضا عزار با بیان اینکه برای ایجاد شهری آباد و با نشاط مشارکت همگانی را لازم است افزود: با همت خیرین و تعامل همه مسئولین و مشارکت شهروندان شهری در خور و شایسته همشهریان خواهیم ساخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام و روز زن و میلاد امام خمینی (ره) تصریح کرد: زنان جامعه اسلامی باید با سرمشق قرار دادن رفتار و گفتار زهرای مرضیه (س) در تمامی عرصه های زندگی نقشی تعیین کننده داشته باشند.
وی از اهتمام شهردار و پرسنل شهرداری که در مدت کوتاهی محوطه رباط را برای برگزاری مراسم روز زن آماده کرند تقدیر و تشکر کرد.
رییس شورای شهرستان که دیگر سخنران این جشن بود گفت:هماهنگی؛ همدلی مسئولین یکی از نعمت های بزرگ یک شهر است و این زمینه رابرای مردم فراهم کرده است که باهمیاری وهمراهی بتوانند بزرگترین کارها رادر شهر انجام دهند.
حجت الاسلام سید جابر هاشمی گفت:از افتخارات این شهر خیرین آن هستند که با ساخت بناهایی در حوزه آموزش و پرورش و درمان خدمات شایانی ارائه کردند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)

منبع: تابناک

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود