Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آتش سوزی حدود ساعت 17 امروز رخ داد و خاموش کردن آن هم بیشتر از 2 ساعت زمان برد .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : به محض دریافت پیام آتش سوزی در شهرک صنعتی جمشیدآباد بلافاصله تیم های عملیاتی با چهار دستگاه خودروی آتش نشانی و 15 آتش نشان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین نذیری افزود : خوشبختانه با این که آتش سوزی هنگام فعالیت واحد تولیدی و حین کار کردن کارگران رخ داد ولی به کسی آسیبی نرسید اگر چه خسارت مالی سنگین بر جای گذاشت .
وی گفت که اعلام قطعی میزان خسارت مشخص نیست اما کارشناسان مربوطه درحال جمع بندی هستند و گزارش نهایی آن بزودی اعلام خواهد شد.
نذیری افزود : تیم های امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل روزانه به طور میانگین در 10 عملیات نشانی و امداد رسانی حضور می یابند.
وی در باره علت آتش سوزی واحد تولیدی یونولیت ساختمانی شهرک صنعتی جمشیدآباد هم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که موضوع توسط کارشناسان در حال بررسی است .
آمل با حدود 405 هزار نفر جمعیت ، یکی از چهار شهرستان پرجمعیت مازندران است که دستکم نیمی از صنایع استان را در خود جای داده است .
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)