Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در هفته سی و سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستان گنبدکاووس امروز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، ۶۰ رأس اسب از نژادهای دوخون، تروبرد و ترکمن در ۷ دور هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دور اول اسب‌های ۲ ساله ، مبتدی و نبرده، نژاد ترکمن، به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که رامین قهرمانی با اسب آرای گزل زودتر از خط پایان گذشت و یعقوب انفاس با اسب بچه کولاک و جواد آچاک با اسب ملیله به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند و یوسف دهش در این دور جایگاه چهارم را با اسب آتش سعیدی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقابت دور دوم میان اسب‌های ۲ سال،۸ تا ۱۴ امتیاز، نژاد دوخون، به مسافت هزارمتر بود که کمال دلیجه عطا با اسب جیران زودتر از رقبایش به خط پایان رسید و مهران صالحی فر با اسب سامین و پیمان قلرعطا با اسب باب جوی به ترتیب دوم و سوم شدند و نفر چهارم در این کورس بنیامین جرجانی با اسب گنجلر بود.

در دور سوم اسب‌های ۳ تا ۶ سال، هندیکاپ، نژاد تروبرد، به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب سریک به کسب مقام اول شد و ابوطالب چاری زاده با اسب کاررا و جواد آچاک با اسب پهلوان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و در این کورس آق اویلی بشگرد با اسب فلاور هج در جایگاه چهارم قرار گرفت.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های ۳ تا ۵ سال، از ۰ تا ۶ امتیاز، دوخون، به مسافت هزار متر شکل گرفت که محمد خوجملی با اسب روجیک زودتر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب چکامه و ستار مهرانی با اسب استیو به ترتیب دوم و سوم شدند و ابوطالب چاری زاده با اسب ال قوش در جایگاه چهارمی قرار گرفت.

در دور پنجم اسب‌های ۳ تا ۶ سال ، از ۱۶ تا ۲۲ امتیاز، تروبرد، به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که امیر مختومی با اسب نیمار اولین نفر از خط پایان عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب مگارا و رامین قهرمانی با اسب رویال دیاموند نفرات دوم و سوم این دور را به دست آوردند و جواد آچاک با اسب میلواکی چهارمین نفر بود که به خط پایان رسید.

در دور ششم اسب‌های ۳ تا ۵ سال ، ۲۴ تا ۳۲ امتیاز ، دوخون به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این کورس با درخشش ابوطالب چاری زاده با اسب مبارک موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب دومنیک و آرمین آق آتابای با اسب سامرسا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و رامین قهرمانی با اسب دراگل به مقام چهارمی اکتفا کرد.

رقابت دور هفتم میان اسب‌های ۳ تا ۷ سال،هندیکاپ، نژاد ترکمن، به مسافت هزار متر بود که نورمحمد بهادر با اسب آتا بیک زودتر از رقبایش به خط پایان رسید و آرمین آق آتابای با اسب یل فام و بنیامین جرجانی با اسب گلشاد گز به ترتیب دوم و سوم شدند و نفر چهارم در این کورس رامین قهرمانی با اسب غنج اسن بود.

کمال دلیجه عطا با کسب ۱۲ امتیاز بهترین چابکسوار هفته شد.

در پایان رقابت های امروز ۹۵۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۷ گانه اهدا شد.
انتهای پیام/م   نتایج هفته سی و سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستان مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، هر دو نفر در ابتدای امسال از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شده و هر یک در فیفادی قبلی به نحوی درد زیادی را پشت سر گذاتشند و پس از آن مجبور به ترک دروازه تیم‌شان برای مدتی شدند.

در طی این مدت، در سپاهان نیما میرزازاد و در پرسپولیس امیررضا رفیعی، سعی کردند جای خالی این دو گلر شاخص فوتبال ایران را پر کنند؛ ماموریتی که حتی اگر موفق هم بود، به بازگشت پیام و علیرضا به دروازه سپاهان و پرسپولیس منتهی شد.

این دو با وجود رقابت در سال‌های اخیر، نوعی علاقه و همدلی را در مسیر حرفه‌ای خود پیدا کرده و برای یکدیگر احترام قائل هستند. دو رقیبی که رقابت آن‌ها هرگز به تنش خاصی منتهی نشده و از این جهت در فوتبال ایران نمونه به شمار می‌روند.

این تصویر مربوط به پایان مصاف پرسپولیس و سپاهان است و همانطور که می‌بینید، گلر شماره ۱ و ۲ تیم ملی، دست در شانه یکدیگر، به شیوه رفقای فیلم‌های فارسی و هندی، زمین را ترک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال