Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر اختصاصی آندرانیک تیموریان را برای شما کاربران پارس فوتبال آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندرانیک تیموریان بازیکن دوست داشتنی تیم ملی فوتبال ایران، ۱۵ اسفند امسال تولد خود را جشن گرفت که به همین مناسبت، پوستری برای هواداران این بازیکن دوست داشتنی آماده کرده ایم.

آندرانیک تیموریان سامرانی در سال ۱۳۶۱ در تهران از خانواده‌ای ارمنی‌تبار زاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشهور به آندرانیک تیموریان که به صورت مختصر آندو نامیده می‌شود. نام او در مسابقات بین‌المللی تیموریان درج می‌شود اما در رسانه‌های ایران با نام تیموریان شناخته می‌شود. آندرانیک تیموریان در حال حاضر تنها بازیکن فوتبال فعال مسیحی ایرانی شاغل در تیم ملی فوتبال ایران می‌باشد. سرژیک تیموریان برادر بزرگ‌تر آندو که در حال حاضر به عنوان مدیر برنامه‌هایش فعالیت می‌کند، از بازیکنان سابق استقلال تهران می‌باشد که سابقه بازی در باشگاه فوتبال ماینس آلمان را به عنوان هافبک در کارنامه خود دارد.

آندرانیک تیـموریان به مانند تمامی ورزشکاران ارمنی ایران فعالیت خود را از ۱۵ سالگی در باشگاه فوتبال آرارات تهران آغاز کرده‌است. پس از دو سال بازی در آرارات، در ۱۷ سالگی به تیم جوانان استقلال تهران پیوست. آندرانیک تیـموریان در آن دوران به همراه مجتبی جباری و خسرو حیدری از استعدادهای پرورش یافته جوانان باشگاه استقلال تهران به شمار می‌رفتند.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.

 به گزارش گروه ورشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛  دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور