Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@18:09:41 GMT

نجات شناگر زن لحظاتی پیش از غرق شدن + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۰۶۳۰

نجات شناگر زن لحظاتی پیش از غرق شدن + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک شناگر زن را در سواحل ایرلند به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که این زن در طوفان و میان امواج گرفتار شده است تلاش می کند تا خود را به ساحل برساند. بلافاصله چند نفر با دیدن این صحنه به کمک او می شتابند و با پرتاب حلقه نجات به داخل آب تلاش می کنند مانع غرق شدن او شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو توسط زنی با نام "گون توماس" در فیسبوک منتشر شد. او در توضیحی نوشت : " این شناگر زن نه تنها جان خود را در معرض خطر قرار داد بلکه با جان سایرین نیز بازی کرد."

گفتنی است؛ این ویدئو که در سواحل " سندی کوو" در اطراف دوبلین تهیه شده است از زمان انتشار حدود نیم میلیون بازدید کننده داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نجات معجزه آسای شناگر زن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری منطقه ۱۵ یکی از منهول‌ها به دلیل شدت بارش و عدم کشش شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی دچار مشکل شده و کارگران به محل اعزام می‌شوند، اظهار کرد: فشار آب به طور ناگهانی باعث سقوط یک کارگر می‌شود و با وجود تلاش آتش‌نشانی هنوز کارگر مفقود پیدا نشده است. جا دارد از معاونت خدمات شهری برای تلاش‌های این چند روز تقدیر کنیم اما این دلیل نمی‌شود که لایروبی صورت نگرفته باشد.

وی با اشاره به عدم رعایت قواعد HSE تأکید کرد: ساختار HSE نیاز به تقویت دارد و فعالیت صرفاً چند کارشناس در مناطق منجر به رعایت این اصول نمی‌شود. باید بررسی‌های لازم در منطقه صورت بگیرد و در صورت تخلف، با متخلفان برخورد لازم انجام شود.

کد خبر 6096953

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو
  • (ویدئو) نجات مرد سیل‌زده که ۵ روز بالای درخت بود
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت