Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیر دفتر فناوری استانداری کردستان گفت: ٤٨٠ خدمت ادارات تابعه استانداری به مردم با هدف کاهش مراجعات به ادارات و نهادها به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، پیمان خلیلی در سومین جلسە کمیتە سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اظهار کرد: این خدمات باعث کاهش مراجعه حضوری مردم به اداره ها و همچنین کاهش مصرف کاغذ و دیگر هزینه ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، این خدمات باعث شده کاغذ از اکثر فرآیندهای اداری حذف شود و اهتمام جدی در راستای الکترونیکی شدن خدمات در استانداری کردستان طی سال آیندە وجود داشته باشد.
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: دولت دوازدهم عزم و ارادە جدی برای ایجاد سلامت در نظام اداری دارد.
مسعود روحانی با بیان اینکه شفافیت یکی از شرایط اصلی جذب سرمایەگذاران در استان است، اظهار کرد: استاندار کردستان برای مبارزە جدی با فساد اداری تفویض اختیار کامل کردە است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری کردستان هم در این نشست گفت: برای کمک به ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، آموزش حقوق شهروندی برای کارکنان صف وزارت کشور در استان در اولویت این دفتر قرار دارد.
کوهسار دادور گفت: در سال 96 تاکنون 11 دوره آموزشی برای همکاران شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان برگزار شده است.
مدیرکل اداری مالی استانداری کردستان نیز در سخنانی گفت: کارهای مهم و ارزشمندی در حوزە فناوری استانداری کردستان با صرفەجویی در هزینەها و تکیە بر توان کارشناسان داخلی انجام شدە است
وی با بیان اینکه همە فعالیت‌ها باید در راستای شفاف‌سازی امور باشد، اضافه کرد: ایجاد اتاق شیشەای توسط ادارات و فرمانداری‌ها عامل اعتماد مردم بە سیستم اداری است.
استان کردستان یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد، بر اساس آخرین تقسیمات کشوری این استان دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.
3034/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد