Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:58:23 GMT

راه اندازی اتوبوس مطالبه گری اصحاب رسانه از مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۱۱۷۷

راه اندازی اتوبوس مطالبه گری اصحاب رسانه از مسئولان

مشهد- رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: فعال کردن اتوبوس مطالبه‌گری رسانه‌ها از مسئولان جزو برنامه های بسیج رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی اظهار کرد: مبنای تشکیل سازمان بسیج رسانه در راستای محورهای ارزشی و قرآنی و شکل‌گیری رسانه‌های ولایی و انقلابی در جهت مقابله با حجمه‌های رسانه‌های بیگانه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از جمله آرمان این قشر بسیج می‌توان به پاسداشت گفتمان اسلامی و همگرایی اهداف و خواست‌های اصحاب رسانه اشاره کرد و امروزه تخریب‌های زیادی برای قشرهای مختلف همچون خبرنگاران صورت پذیرفته و من از تمامی خبرنگارانی که در راستای رسالت خود و انجام درست وظیفه‌شان با توهین‌های مسئولان مواجه شدند عدرخواهی کرده و به صبوری و جسارتشان تبریک می‌گویم.

مسئول برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به اینکه این جشنواره از سال گذشته آغاز شد، گفت: امسال دومین دوره آن برگزار شد و این جشنواره به جایگاهی رسیده که به عنوان یکی از جشنواره‌های بزرگ و ارزشی رسانه‌ای تبدیل شده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: موضوعات انقلابی‌گری، اقتصاد مقاومتی و حقوق شهروندی برای دومین دوره جشنواره ابوذر انتخاب شد و همزمان با اختتامیه این رویداد دبیرخانه دائمی آن تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات بسیج رسانه خراسان رضوی فعال کردن اتوبوس مطالبه‌گری رسانه‌ها از مسئولان خواهد بود، اضافه کرد: این اقدام در راستای شفاف‌سازی‌های رسانه‌ای و برقراری ارتباط موثرتر مسئولان با مردم و رسانه‌ها صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: شهرداری مشهد، سپاه امام رضا(ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و تمامی مدیران رسانه‌ای استان همکاری لازم را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره داشتند و از این بابت از تک‌تک آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم و با تلاشی بهتر جشنواره سوم را باشکوه‌تر از دوره دوم برگزار خواهیم کرد.

سیدناصر نعمتی دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: در خراسان رضوی جای خالی یک جشنواره رسانه‌ای خالی بود و بسیار خوشنودیم که این جشنواره این نقصان را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه در روزی که این مسئولیت را پذیرفتم تاکید ویژه بر عدالت در داوری‌ها داشتم گفت: در این دوره تعداد ۱۳۴۳ اثر شامل ۶۷۲ گزارش، ۳۴۲ مصاحبه، ۱۳۲ خبر، ۳۷ عکس و ۱۱۶ چند رسانه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در پایان ۲۱ برگزیده آن در ۵ بخش معرفی شدند و آثار برگزیدگان جهت داوری در مرحله کشوری به تهران ارسال می‌شود.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خاطرنشان کرد: این دوره با هدف شناسایی استعدادهای برتر رسانه‌ای و فارغ از نگاه‌های سیاسی برگزار شد و نسبت به سال گذشته که ۱۰۰ اثر ارسالی داشت رشدی ۱۳.۵ برابری داشته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی