Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@12:33:38 GMT

خلاصه بازی بروسیا دورتموند و ردبول سالزبورگ در لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۱۴۹۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

بروسیا دورتموند با نمایشی بسیار ضعیف در وستفالن، از ردبول سالزبورگ با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۷/۱۸ بروسیا دورتموند با نمایشی بسیار ضعیف در وستفالن، ۲ بریک از ردبول سالزبورگ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از بازی مراسمی برای تقدیر و تشکر از مارک بارترا و یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت کاپیتان فقید فیورنتینا، داویده آستوری در سیگنال ایدونا پارک پیش از سوت آغاز بازی انجام گرفت.

 

نیمه اول با حفظ توپ دورتموند و پرس سالزبورگ آغاز شد. این روند تا پنج دقیقه پایانی نیمه اول ادامه یافت.

دقیقه ۶ بازی کرنر ارسالی رویس با ضربه شورله به آسمان رفت. سه دقیقه بعد ساماسکو بود که پشت محوطه دورتموند اقدام به شوت‌زنی کرد که این ضربه نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی بسیار سرد و بدون موقعیت دنبال می‌شد. حفظ توپ دورتموند منجر به ایجاد موقعیت نمی‌شد و سالزبورگ نیز کاری از پیش نمی‌برد.

در پنج دقیقه پایانی نیمه میهمان جلو کشید. ابتدا روی یک پاس عمقی در دقیقه ۴۱ دابور با بورکی تک به تک شد، بورکی توپ را برگشت داد تا روی ریباند هوانگ هی چان ضربه سر بزند، توپ از بالای سر بورکی عبور کرد اما این اشملزر بود که از راه رسید و توپ را از روی خط دروازه دورتموند برگشت داد.

در وقت‌های تلف شده نیز هوانگ هی چان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه این بازیکن با برخورد به تیر عمودی دروازه دورتموند به بیرون رفت.

دورتموند بازی را هجومی آغاز کرد اما اولین حمله سالزبورگ برای آن‌ها گل ساخت. دقیقه ۴۹ خطای توپراک رو هوانگ هی چان را داور داخل محوطه و پنالتی تشخیص داد تا بریشا از روی نقطه پنالتی دروازه بورکی که مطابق معمول خلاف جهت رفته بود را باز کند.

انتظار می‌رفت دورتموند نتیجه را جبران کند اما باز هم میهمان بود که گلزنی کرد. دقیقه ۵۶ هجوم همه‌جانبه سالزبورگ باعث شد تا بریشا دبل کند.

اشتوگر پولیشیچ و فیلیپ را جایگزین گوتسه و باتشوایی کرد.دقیقه ۶۲ پاس پولیشیچ به دهانه دروازه با گلزنی شورله همراه شد.

در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند. دو موقعیت جدی گلزنی را مهاجمان سالزبورگ از دست دادند و در سوی دیگر بی دقتی بروسین‌ها در پاس و ضربات آخر باعث شد تا پایان بازی گل دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکند.

بازی با برتری ۲-۱ ردبول سالزبورگ خاتمه یافت تا دورتموند برای صعود به دور بعد نیاز به معجزه در اتریش داشته باشد.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!