Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بسکتبالیست تیم شهرداری تبریز گفت: کمبود‌هایی نسبت به تیم‌های مهرام و پتروشیمی داشتیم، اما آن‌ها را با همدلی پر کردیم.

سجاد پذیرفته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: شرایط بسیاری سختی داشتیم، اما مهران حاتمی توانست شرایط خوبی را فراهم کند و بتوانیم قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی بازی خیلی سختی مقابل تیم آبادانی داشتیم، اما توانستیم در بازی پنجم به فینال لیگ برتر صعود کنیم، مقابل مهرام هم بازی فشرده‌ای داشتیم، اما اندیشه کادرفنی و مهران حاتمی به حریف چربید و توانستیم اولین قهرمانی در لیگ را کسب کنیم.

بسکتبالیست تیم شهرداری تصریح کرد: ترکیب بازیکنان ایرانی و خارجی در کنار هم باعث شد تا بتوانیم قدرت زیادی داشته باشیم، مهرام و پتروشیمی به لحاظ بودجه‌ای از ما هم قدرتمند بودند، اما توانستیم کمبودهایمان را با همدلی جبران کنیم.

پذیرفته در پایان صحبت‌هایش در ارتباط با مهران حاتمی خاطرنشان کرد: حاتمی مربی با دانشی است، زمانی که هیچ کس حاضر نشد هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد حاتمی این مسئولیت بزرگ را قبول کرد و با بازیکنان کم‌آشنا تیم دوم آسیا شد و نشان داد که بهترین مربی بسکتبال ایران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر