Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری آمل با اشاره به سامان‌دهی دست‌فروشان در پایان سال 96، گفت: در چهارشنبه آخر سال به دست‌فروشان اجازه بساط در مسیرهای پرتردد آمل به ویژه خیابان هراز را نمی‌دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، حسن علیزاده اظهار کرد: برای ایجاد امنیت هرچه بیشتر برای مردم، در چهارشنبه آخر سال به دست‌فروشان اجازه بساط در مسیرهای پرتردد به ویژه خیابان هراز را نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سامان‌دهی دست‌فروشان، تصریح کرد: جمع‌آوری کلی دست‌فروشان در دستور کار شهرداری قرار ندارد و به دنبال مدیریت فعالیت آنها در سطح شهر هستیم.


سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری آمل، یادآور شد: ساعاتی برای فعالیت دست‌فروشان مشخص شد که می‌توانند از آن ساعت به بعد در سطح شهر بساط کنند.


علیزاده با بیان اینکه بیش از 80 درخواست، برای بساط و فروش ماهی قرمز و سبزه در سطح شهر داریم، گفت: به دنبال این هستیم تا با ساماندهی این درخواست‌ها و ایجاد یک فضا مانع از پراکندگی این اشخاص و نازیبا شدن فضای شهر شویم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر از دوطرفه شدن تردد در محور کندوان از دقایقی خبر خبر داد و گفت: این محور از صبح امروز برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شده بود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در مسیرهای جنوب به شمال محور کندوان و هراز سنگین اعلام کرد.

کد خبر 6095298

دیگر خبرها

  • با اجرای مالیات برعایدی سرمایه بساط سفته بازی جمع می‌شود
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • طلا فروشان باز هم زیر بار نرفتند!
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است